اعلام اسامی ۱۱۷ برنده کمک‌هزینه یکصد میلیونی پویش «باانرژی»/ اسامی

دست اندرکاران پویش سراسری «باانرژی» اسامی تعداد دیگری از برندگان مرحله نخست این پویش را اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، پویش باانرژِی که از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت، بزرگترین پویش اطلاع رسانی کشور با هدف کاهش مصرف برق در بخش خانگی است و قصد دارد با همکاری مردم مصرف برق بخش خانگی در کشور را ۱۵ درصد کاهش دهد.

باانرژی برای همراهی مردم در این پویش سراسری جوایز متعددی در نظر گرفته است که از جمله آنها می توان به ۳۰۰ دستگاه خودرو، ۱۵۰۰ کمک هزینه یک میلیارد ریالی، ۱۵۰۰۰ هزار کمک هزینه یک صد میلیون ریالی و ۱۵۰ هزار کمک هزینه ده میلیون ریالی اشاره کرد.

در روزهای گذشته اسامی برندگان بخش نخست این پویش اعلام و اسامی تعدادی از برندگان خودروی اتومات و کمک هزینه یک میلیارد ریالی اعلام شد. در همین راستا دبیرخانه پویش باانرژی، اسامی ۱۱۷ نفر از برندگان کمک هزینه یکصد میلیون ریالی این پویش را اعلام کرد.

پویش باانرژی، بزرگترین پویش کشور برای کاهش مصرف برق است و شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن، وارد کردن شناسه قبض، ثبت تصویر کنتور و به‌کارگیری راهکارهای مدیریت مصرف برق، به این پویش پیوسته و ضمن مشارکت در کاهش مصرف برق، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی ۳۰۰ خودرو و میلیاردها تومان جایزه ارزشمند بالا ببرید.

امکان مشارکت در این پویش برای همه هموطنان وچود دارد و تنها کافی است به سایت پویش به آدرس اینترنتی www.ba-energy.ir مراجعه و یا اپلیکیشن باانرژی را نصب کنید؛ مصرف برق خود را کاهش دهید و امتیاز خود را برای شرکت در قرعه کشی بالا ببرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • سه‌شنبه/ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403052315408
  • خبرنگار :