نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:

اجرای طرح آباد، راه نجات دانش آموختگان دانشگاهی از بیکاری است

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، اجرای هدفمند طرح آباد دانشگاه جامع علمی کاربردی را راه نجات دانش آموختگان دانشگاه‌ها از بیکاری برشمرد.

علی امامی راد امروز با حضور در  دانشگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام دانشگاه جامع علمی کاربردی از جمله پذیرش دانشجو به شرط تضمین اشتغال، گفت: با توجه به رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی در تربیت نیروی ماهر، این دانشگاه با تضمین اشتغال معنا پیدا می‌کند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، اشتغال دانش آموختگان را یکی از دغدغه‌های مهم حوزه انتخابیه خود برشمرد و برای حمایت از این اجرای طرح ملی در مجلس شورای اسلامی نیز اعلام آمادگی کرد.

وی همچنین اجرای درست و هدفمند طرح آباد را یکی از راه‌های نجات دانش آموختگان از بیکاری عنوان کرد که می تواند زمینه اشتغال و تولید را در کشور فراهم کند.

در ابتدای این جلسه نیز محمدرضا جعفری، رئیس واحد استانی لرستان ضمن ارائه گزارشی جامع از برنامه‌های دانشگاه اظهار کرد: در دوسال اخیر شاهد چرخش تحولی در برنامه‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی بوده‌ایم به طوری که ایجاد مراکز جدید و همچنین توسعه رشته‌های جدید نیز با شرط تضمین اشتغال امکان‌پذیر خواهد بود.

وی در ادامه به تشریح مدل مفهومی و اجرایی طرح آباد پرداخت و گفت: محور اصلی این طرح، شناسایی نیاز بازا کار است که می‌تواند با همت و همکاری مسئولان به ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خلاء ارتباط بین صنعت و دانشگاه را برطرف کند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403052215225
  • خبرنگار : 50176