امام جمعه کرمانشاه:

دستگاه‌ها از ظرفیت مردم برای ارائه خدمات به زوار استفاده کنند

امام جمعه کرمانشاه بر لزوم مردم‌محور کردن میزبانی و پذیرایی از زوار اربعین تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری در جلسه امروز (۲۲ مرداد ماه) ستاد اربعین استان کرمانشاه، با قدردانی از اقدامات خوبی که برای استقبال از زوار اربعین در استان کرمانشاه انجام شده است، گفت: زیرساخت‌های خوبی نسبت به سال‌های قبل در استان فراهم شده که بیانگر آمادگی بیشتر ما برای استقبال از زوار اربعین است.

وی از سبقه مهمان‌نوازی مردم کرمانشاه در سال‌های دور یاد کرد که همواره خادم زوار اربعین بوده‌اند و ادامه داد: امسال نیز باید میزبان شایسته‌ای برای زواری که از سراسر کشور به کرمانشاه می‌آیند، باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بر لزوم مردمی‌ کردن پذیرایی از زوار اربعین تاکید کرد و گفت: هنوز جای کار زیادی در این حوزه وجود دارد و دستگاه‌ها باید از ظرفیت مردم برای ارائه خدمات به زوار استفاده کنند.

غفوری ادامه داد: امیدوارم با همراهی مردم و تلاش مدیران دستگاه‌ها، امسال نیز کرمانشاه میزبانی شایسته برای زوار اربعین باشد. باید به همه نیازهای زوار و تامین امنیت آنها توجه شود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت کار رسانه‌ای و معرفی ظرفیت‌های مرز خسروی، گفت: لازم است جایگاه مناسبی در مرز خسروی برای اصحاب رسانه در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403052215044
  • خبرنگار : 50181