آغاز پویش ملی «۱۰۰۰ ویلچر در مسیر عاشقی» در هلال احمر یزد

پویش ملی «هزار ویلچر در مسیر عاشقی» در استان یزد با هدف ارائه ویلچر به زائران سالمند و کم توان سیدالشهداء (ع) آغاز شد و خیرین و نیکوکاران می‌توانند در مسیــر عاشقی زائران هم ندا شوند.

«محمد عشقی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در نظر دارد در راستای اهداف و ماموریت های بشر دوستانه خود در روزهای اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر به همت خیرین و نیکوکاران جـمعیت هلال احمر طرح هزار ویلچر در مسیر عاشقی را  با هــدف ارائه ویلچر به زائران سالمند و کم توان  سیدالشهداء(ع) ، حضرت علی ابن مـوسی الرضا (ع) ، حضرت مــعصومه و دیگر اماکن متبرکه در سطح کشــور اجرا کند.

وی گفت: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان یزد می‌توانند با مشارکت در خرید این ویلچرها مبالغ مد نظر خود را به شماره حساب ۲۱۹۹۸۶۸۶۴۵ و شناسه ۳۰۲۰۱۴۰۳۵۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴۲۴۸۵۱ به‌ نام جمعیت هلال‌احمر یزد، واریز کنند.

عشقی، اهداف تامین ویلچرها را خدمت رسانی و کمک به زائران سالمند و کم توان، جذب، سازماندهی و هدایت کمک های مردمی در اجرای برنامه های بشردوستانه، خدمت رسانی به زائران اماکن متبرکه برشمرد.

وی بیان کرد : علاوه بر این علاقمندان می‌توانند با اهدای ویلچر به بانک تجهیزات پزشکی جمعیت هلال‌احمر در سطح استان در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان افزود: پویش ملی هزار ویلچر در مسیر عاشقی از ۱۵ مرداد آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی هلال احمر یزد؛ عشقی خاطرنشان کرد: ویلچرهای اهدایی به نام خود خیرین و نیکوکاران به صورت پلاک ثبت می شود و در مسیر عاشقی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403052215002
  • خبرنگار : 50214