شهردار صائین‌قلعه:

مشارکت شهروندان عاملی در توسعه شهرهاست

شهردار صائین‌قلعه گفت: از انتقادات سازنده استقبال می‌کنیم و در این مسیر درب شهرداری صائین‌قلعه به روی هیچ خبرنگاری بسته نیست.

محمدرضا احمدپور امروز (دوشنبه ۲۲ مرداد ماه) در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با بیان اینکه یکی از رسالت‌هایی که بر دوش خبرنگاران قرار دارد انعکاس کمبودها به ویژه در حوزه شهری است، اظهار کرد: در حوزه شهری خبرنگاران سفیران ارتباطی شهرداری با مردم هستند.

وی با بیان اینکه در راستای اطلاع‌رسانی و پاسخ به پرسش‌های مردمی در شهرداری صائین‌قلعه به روی هیچ شهروند و خبرنگاری بسته نیست، ادامه داد: اطلاع‌رسانی خبرنگاران نقش بسیار موثری در رشد مطالبه‌گری در جامعه و پرورش شهروندان مطالبه‌گر که یکی از دلایل رشد و توسعه هر شهری محسوب می‌شود دارد.

شهردار صائین‌قلعه ادامه داد: پاسخ مناسب ندادن به افکار عمومی و شفاف نبودن یکی از عمده مشکلات در حوزه شهری است که سبب ایجاد سوءتفاهم در جامعه و بروز برخی از مشکلات می‌شود.

احمدپور با توضیح اینکه یک فرد از روزی که متولد شود تا وقتی که فوت می‌کند با شهرداری ارتباط دارد، ادامه داد: شهرداری یک سازمان است که در ارائه خدمات به شهروندان به صورت مساوی و بدون هیچ فرق گذاشتنی عمل می‌کند زیرا همه شهروند یک شهر هستند و حق برخورداری از خدمات شهرداری را دارند که این موضوع در شهرداری صائین‌قلعه نیز صادق است.

شهردار صائین‌قلعه با تاکید بر این مطلب که فرهنگ‌سازی نیز بخشی از مدیریت شهری است که با حضور اصحاب رسانه کنار شهرداری محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: شهرداری در دستیابی به اهداف محوله به تنهایی نمی‌تواند موفق عمل کند و در این مسیر نیازمند مشارکت شهروندان است زیرا با حضور شهروندان است که می‌توان شاهد شهری پویا و توسعه‌یافته بود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403052214984
  • خبرنگار : 50163