فرمانده سپاه عاشورا:

انقلاب اسلامی جهان را بیدار کرده است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و اثرپذیری از مکتب عاشورایی موجب بیداری جهانی علیه ظلم و استکبار شده است.

سردار اصغر عباسقلیزاده در آئین اختتامیه کنگره منطقه ای شعر محرم اظهار کرد: شعرایی که با سوز عاشورا زندگی و با شعر محبت خود را به ائمه اطهار(ع) هدیه کرده و مردم را بهره مند می کنند، راه شهدا را زنده نگه می دارند و پیروان امام امروز با این قریحه در کنار امام و علیه ظلم هستند. 

وی اضافه کرد: اشعار ارائه شده در این کنگره هر کدام جانسوز و بیان آن در رثای علی اصغر و به یاد شهدای کودک غزه اثرگذار است و همین تاثیری است که جهان را به برکت انقلاب بیدار کرده و مردم تبریز در این انقلاب سهم حداکثری و بسزایی داشته است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به بیانی از امام راحل که فرمودند؛ «هرچه داریم از محرم و صفر است»، گفت: پیشکسوتان و مداحان عمری برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و عاشورا از جان مایه گذاشتند و امروز تکریم شاعران اهل بیت(ع) و برگزاری برنامه های کنگره شعر محرم کار بسزایی در راستای حفظ این فرهنگ است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان آیین اختتامیه ششمین کنگره منطقه ای شعر محرم ویژه استان های شمالغرب کشور با معرفی برگزیدگان در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد و بر این اساس امین منیری مراغه‌ای، میرتقی سیدی، وحید طلعت، ناصر دوستی و امیر رسولی به عنوان برگزیدگان این کنگره معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام 

  • دوشنبه/ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403052214802
  • خبرنگار :