لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های استان فصل (۱۴۰۴-۱۴۰۳)

تب داغ رقابت در لیگ برتر فوتبال جوانان/خط و نشان نوین فولاد یزد برای قهرمانی

لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های استان یزد سومین هفته داغ خود را در حالی پشت سرگذاشت که جوانان نوین فولاد، خط و نشان قهرمانی کشیدند.

سومین هفته از لیگ جوانان باشگاه های فوتبال استان عصر روز گذشته (یکشنبه ۲۱ مرداد) با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.

در یکی از این دیدارها دو تیم نوین فولاد یزد و بهارپوش یزد از ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه اختصاصی نوین فولاد (کارگران) مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.  

شاگردان «محمدحسین رجب پور» در تیم نوین فولاد یزد که یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌آیند در این دیدار با شش گل مقابل تیم بهارپوش جشن پیروزی گرفتند.

جوانان باشگاه نوین فولاد که سکان هدایت آن را «عباس کلانتری» بر عهده دارد با پیروزی در این دیدار سومین پیروزی پیاپی خود کسب و با ۹ امتیاز و تنها با تفاضل یک گل کمتر پس از چادرملوی اردکان در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

«محمود میرجلیلی» دبیر کل هیات فوتبال استان یزد در خصوص لیگ جوانان استان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: سوت آغاز رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های استان یزد با حضور هشت تیم از دهم مرداد زده شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم‌های نوین فولاد یزد، چادرملو اردکان، جنت آباد اردکان، سنگ آهن بافق، بهارپوش یزد، مهربرد میبد، هامون زارچ و سرخپوشان یزد حضور دارند.  

میرجلیل ادامه داد: این رقابت‌ها در هشت هفته به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و در نهایت تیم قهرمان به لیگ کشوری جوانان راه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403052214740
  • خبرنگار : 50463