کارشناس مذهبی:

بمباران مدرسه تابعین غزه یادآور شهادت حضرت رقیه (س) بود

کارشناس مذهبی به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر از مردم غزه در حمله رژیم غاصب صهیونیستی به مدرسه تابعین اشاره و اظهار کرد: تقارن بمباران مدرسه تابعین غزه با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) نشانگر ظلم، ستم و استکبار ظالمان بر اسیران، کودکان و مظلومان بود که حزن و مصیبت این فاجعه عظیم را دوچندان می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین یونس حقی در گفت‌وگو با ایسنا به تشویق بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در کنگره آمریکا اشاره و اظهار کرد: در طول جنگ غزه فجایع بزرگی رخ داده است که دور از انسانیت و بشریت است ولی طبق عقاید و باورهای دینی هیچ ظلمی پابرجا نخواهد ماند و سرانجامی جز نابودی ندارد.

وی استقامت و مقاومت مردم مظلوم غزه را کلید رهایی از استکبار و ظلم دانست و افزود: در زمان حضرت رقیه (س) حکومت معاویه تمام محبان اهل بیت (ع) را به شامات تبعید می‌کرد و همه آنها را مورد ظلم و ستم قرار می‌داد ولی با صبر و استقامت در طول تاریخ اسلام که حتی در عصر حاضر نیز با مجاهدت و رشادت مدافعان حرم همراه بود، پرچم حضرت رقیه (س) و اهل بیت (ع) در میان مغرضان برافراشته شده است.

وی ادامه داد: امروزه نیز مردم مظلوم غزه با صبر، استقامت و مقاومت خود کفر و استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش صهیونیستی را نابود خواهند کرد.

حقی، به قدرت رسانه‌ای استکبار جهانی علیه مردم مظلوم غزه اشاره و تصریح کرد: دشمنان در عصر پیامبر و خلافت امیرالمؤمنین(ع) با قدرت تاثیرگذاری بر اذهان عمومی اهل بیت (ع) و حضرت علی (ع) را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند و امروزه نیز استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی با قدرت رسانه‌ای جرم و جنایت‌های خود را لاپوشانی می‌کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403052214577
  • خبرنگار : 50627