راه‌اندازی اولین کاوشکده رسانه و برندینگ توسط جهاد دانشگاهی

رئیس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی کشور گفت: نخستین کاوشکده با عنوان «کاوشکده رسانه، برندینگ و بازارسازی» در بهمن ۱۴۰۲ شروع به کار کرد و در همین بازه زمانی کوتاه، قراردادهای مطلوب و توفیقات ارزشمندی را کسب کرده است. دومین کاوشکده نیز در تا پایان سال جاری راه اندازی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی، محمد حسین فائزی با اعلام این خبر، اظهارکرد: یکی از شاخص‌ترین ماموریت‌های جهاد دانشگاهی کمک به تجاری شدن فناوری و خلق ثروت از محصولات و خدمات فناورانه است. در همین راستا و به منظور کمک به تجاری سازی محصولات دانش محور و عرضه آنها در بازار کشور و بازارهای جهانی، اقدامات علمی و موثری در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه به اشاره به چگونگی فعالیت کاوشکده رسانه برندینگ و بازارسازی افزود: کاوشکده‌ها ساختارهایی مهندسی شده، روزآمد و کاملا تخصصی برای حل مسائل مهم کشور هستند که هر یک در شاخه تخصصی خود فعال خواهند شد. هر کاوشکده به عنوان یک ساختار مبتنی بر تحقیقات کاربردی و عملیات موثر اقتصادی است که مساله را می‌سازد و برای آن راه حل درست پیشنهاد می‌دهد.

ریاست مجتمع تحقیقاتی وجود کاوشکدگان را در جهاد دانشگاهی ضروری دانست و گفت: کاوشکده رسانه و برندینگ، با بهره مندی از دانش نیروهای خبره، توانسته در حوزه برندینگ و بازارسازی و مارکتینگ اقداماتی تخصصی را آغاز کند که قبلا در جهاددانشگاهی سابقه نداشته و بر همین اساس، اولویت تمرکز خود را بر محصولاتی گزیده شده از واحدهای جهاد دانشگاهی قرار دهد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال ۱۴۰۳، محصولاتی که در کاوشکده برندینگ و بازارسازی مورد توجه قرار گرفته اند، بتوانند سهم ارزشمندی از بازار را به دست بیاورند و سبد درآمدی واحدهای جهاد دانشگاهی گسترده تر از قبل شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403052214572
  • خبرنگار : 50022