دادستان همدان دستور تحقیقات درباره آتش‌سوزی خودرو در همدان را صادر کرد

دادستان همدان با اشاره به آتش‌سوزی خودرو سواری ۲۰۶ و مجروحیت دو نفر در بلوار آیت الله نجفی همدان، گفت: پرونده در این خصوص تشکیل شده و دستورات جامع برای تکمیل تحقیقات صادر شده است که نتیجه تحقیقات متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

عباس نجفی اظهار کرد:  برابر اعلام مرکز فوریت های انتظامی شهرستان همدان حدود ساعت ۲۰ دیروز_ شنبه ۲۰ مرداد یک مورد آتش سوزی خودرو ۲۰۶ در بلوار آیت الله نجفی رخ داده است.

 وی افزود: عوامل انتظامی بلافاصله با انجام هماهنگی قاضی به محل اعزام شدند که در  بررسی اولیه و  برابر اظهارات آقای« اسلام، غ» مشخص شد  دو نفر به هویت« مهدی، ق» و« اسلام ،غ»  که با هم نسبت فامیلی دارند به‌ علت اختلاف قبلی با یکدیگر درگیر و مهدی اقدام به ریختن بنزین روی خودش، اسلام و خودرو ۲۰۶ وی کرده و آن‌ها را آتش زده است.

دادستان همدان خاطرنشان کرد: در پی این  اقدام ،«اسلام، غ» از ناحیه هر دو دست دچار سوختگی شده و در حال عمومی وی رضایت بخش است و «مهدی، ق» از ناحیه کل بدن دچار سوختگی شدید شده و وضعیت مناسبی ندارد و قادر به تکلم نیست.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری همدان، نجفی در پایان تأکید کرد: پرونده در این خصوص تشکیل شده و دستورات جامع برای تکمیل تحقیقات صادر شده است که نتیجه تحقیقات متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403052114407
  • خبرنگار : 50239