دبیر مجمع نمایندگان ادوار مجلس کرج مطرح کرد

ضرورت‌های انتصاب مدیران جدید استان البرز

رئیس جبهه اصلاحات استان البرز انتخاب استانداری توانمند و مدیران اصلح و پاکدست را جزو مطالبات اصلی اصلاح طلبان از رئیس دولت جدید دانست.

محمدحسین خلیلی اردکانی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با وضعیت فعلی جبهه اصلاحات ایران استان البرز گفت: اصلاح طلبان در طی ادوار گذشته همواره ثابت کرده‌اند که می‌توانند به عنوان یکی از تاثیرگذارترین جناح‌های سیاسی کشور در عرصه‌های مختلف حضور داشته و مطالبات مردم را پیگیری کنند؛ از این رو می‌توان پیروزی دکتر پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری را حاصل تلاش شبانه‌روزی این جریان سیاسی شناسنامه‌دار و مورد حمایت بخش قابل توجهی از جامعه در سال ۱۴۰۳ دانست.

وی افزود: بی‌شک حضور جریان اصلاح‌طلب در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی به خصوص در بزنگاه‌های حساس کشور مانع از بروز مشکلات داخلی و خارجی شده است.

دبیر مجمع نمایندگان ادوار مجلس کرج ضمن تقدیر از حضور مردم در پای صندوق‌های رای و دفاع از حقوق حقه خودشان گفت: جبهه اصلاحات استان البرز اعم از اعضای حقوقی و حقیقی، پس از تلاش‌های شبانه روزی در ستادها و اعلام نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی کاندیدای اصلح خود، به خانه بازنگشته و در راستای پیگیری مطالبات به حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند و تا آخر نیز کنار آنها خواهند ماند.

وی افزود: قطعاً به رسمیت شناختن جریان‌های مختلف سیاسی داخلی توسط حاکمیت، موجب ایجاد وحدت و وفاق ملی خواهد شد.

خلیلی اردکانی انتخاب استانداری توانمند و مدیران اصلح و پاکدست را جزو مطالبات اصلی اصلاح طلبان از رئیس دولت جدید دانست و گفت: حاصل برگزاری جلسات متعدد با حضور جمعی از نخبگان بومی و ملی و اعضای جبهه اصلاحات البرز، تنظیم سندی جامع از مطالبات مردم استان است که باید در رابطه با انتصاب مدیران ارشد و میانی در دولت دکتر پزشکیان مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مشاوره گرفتن از اصلاح طلبان به دلیل اشراف کامل بر استان و شرایط اجتماعی ویژه آن به دلیل عدم سهم خواهی می‌تواند عامل پیشبرد اهداف بلند مدت در استان البرز شود و همچنین مانع سوء استفاده دلالان سیاسی، مجاهدان شنبه و فرصت طلبانی شود که همواره به دنبال منافع شخصی و باندی خود در راستای انتصاب مدیران فعالیت‌های جدی دارند.

رئیس جبهه اصلاحات استان البرز در پایان نظارت بر عملکرد مسئولان ارشد و مدیران کل را وظیفه ذاتی این جریان سیاسی دانست و ابراز امیدواری کرد که دولتمردان جدید بتوانند مشکلات عدیده کشور و بالاخص این استان را رفع نمایند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۷
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403052114391
  • خبرنگار : 50022

برچسب‌ها