انجام ۳ پروژه توسط مجمع خیرین ملایر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر با تاکید بر اینکه مجمع خیرین سلامت شهرستان، مجموعه زبان زد استان است، گفت: سه پروژه خیرساز شامل مرکز فوریت‌های پزشکی با همکاری مجمع خیرین و خیرین فعال حوزه بهداشت و درمان در حال انجام است.

دکتر کریم میرزایی یکشنبه ۲۱ مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر به حمایت و کمک مجمع خیرین سلامت در راستای پیشبرد اقدامات بهداشتی و درمانی شهرستان اشاره و اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌های انجام شده در سطح شهرستان و در بیمارستان امام حسین(ع)، مهر و مراکز بهداشتی و فوریت‌های پزشکی بدون کمک مجمع خیرین قابل انجام نیست.
میرزایی ضمن تقدیر از خبرنگاران، اصحاب رسانه را همکاران مجموعه بهداشت و درمان شهرستان دانست که با اطلاع رسانی به موقع و صحیح، این مجموعه را در تحقق اهدافش یاری رساندند.
رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر خبرنگاران را چشم بینا و گوش شنوای جامعه دانست و گفت: خبرنگار بعنوان یک پل ارتباطی، صدای مظلومان و محرومان را به گوش مسئولان و مدیران می‌رساند.
دکتر عباس آذر همایون به اهمیت کار خبری اشاره و مطرح کرد: خبرنگاران نمی توانند انسان‌های بی‌تفاوتی باشند و با وجود بازخوردها و گاهی عواقبی که یک خبر ناگوار برای خبرنگار ایجاد می‌کند، این اخبار به موقع و صحیح منتشر می‌شود.
آذر همایون کار خبری را رسالتی دانست که خداوند در اختیار خبرنگاران قرار داده است و افزود: کار خبری، رسالتی بزرگ و مسئولیتی خطیر در جامعه است.
وی خبرنگاران را سفیران و نمایندگان مجمع خیرین سلامت دانست و از آنان خواست در محافل و جلسات، خیرین  را شناسایی و از آنها برای فعالیت در مجمع خیرین و سرمایه‌گذاری معنوی در این مرکز دعوت کنند.
رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر تاکید کرد: با توجه به سختی‌های درمان در شهرهای دیگر، رسالت اصلی ما این است که بیماران در همین شهر درمان شوند.
در پایان این جلسه از خبرنگاران شهرستان ملایر تقدیر شد.
انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403052114154
  • خبرنگار : 50416