برپایی اردوی تیم ملی سپک‌تاکرا در زنجان

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان زنجان گفت: چهار ورزشکار و دو سرمربی زنجانی در اردوی تیم ملی سپک‌تاکرا در زنجان حضور دارند.

نرگس رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره برگزاری اردوی تیم ملی سپک‌تاکرا در زنجان، اظهار کرد: اردوی تیم ملی سپک‌تاکرا از ۱۶ الی ۲۵ مرداد ماه در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود و ۱۴ نفر ورزشکار از استان‌های مختلف در این اردو حضور دارند.

وی با بیان اینکه از زنجان ۴ ورزشکار و ۲ سرمربی در این اردو حضور دارند، افزود: در حال برگزاری دو زیرشاخه از سپک‌تاکرا در زنجان هستیم و سرمربی سپک تاکرا مهدی صحبتی و سرمربی هوک‌تاکرا وحید ملکی از زنجان هستند. همچنین مرتضی مقدم، جعفر تیموری، هادی محمدی و حسین مشکبار نیز ورزشکاران زنجانی حاضر در اردو هستند.

او با اشاره به تاثیرات برگزاری اردوی تیم ملی در زنجان، تصریح کرد: زنجان به عنوان شهر مهربان و میزبان مهربان معروف است و حضور ورزشکاران موجب آشنایی بیشتر با استان می‌شود. در اغلب میزبانی‌ها نیز همواره عنوان شده که زنجان بهترین میزبانی را داشته است.

رمضانی ادامه داد: برگزاری اردوهای تیم ملی در استان موجب نمود یافتن حمایت‌ها استان می‌شود و برای خود ورزشکاران نیز از لحاظ سختی در رفت و آمد و هزینه‌ها بهتر است.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان زنجان خاطرنشان کرد: سعی می‌کنم در اردوهای تیم ملی اگر بالای دو دعوت شده از زنجان وجود داشته باشد، میزبانی را قبول کنیم تا ورزشکاران به راحتی در اردو حضور یابند. همچنین برگزاری اردوهای تیم ملی در استان حمایت‌های مسئولان استانی را نیز در بر دارد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403052114144
  • خبرنگار : 50295