رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد:

ارتقای زیرساخت‌های ورزشگاه نصیری از اولویت‌های مهم استان است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با تاکید بر اینکه ارتقای زیرساخت‌های ورزشگاه شهید نصیری از اولویت‌های مهم استان در حوزه ورزش است، گفت: تمام اعتبارات لازم برای آماده سازی این ورزشگاه تامین می‌شود.

«مجید دهقانی زاده» در بازدید از روند بهسازی ورزشگاه شهید نصیری یزد برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: تامین اعتبار لازم برای آماده‌سازی ورزشگاه شهید نصیری یزد در دستور کار استان قرار دارد و ارتقای زیرساخت‌های ورزشگاه شهید نصیری از اولویت‌های مهم استان در حوزه ورزش است.  

وی با اشاره به اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی ورزشگاه افزود: مبلغ ۳۰ میلیارد تومان از این اعتبار از محل مساعدت وزارت ورزش و جوانان و ۳۰ میلیارد دیگر آن را شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تامین اعتبار خواهد کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این بازدید که با هدف بررسی و نظارت بر روند اجرای پروژه‌های بهسازی ورزشگاه شهید نصیری یزد و نحوه هزینه‌کرد اعتبارات اختصاص یافته به این موضوع صورت گرفت؛ گفت: از محل اعتبارات استانی نیز مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای ارتقای زیرساخت‌های ورزشگاه شهید نصیری در نظر گرفته شده است.  

دهقانی زاده خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات ارزش افزوده استان، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان و مابقی از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای آماده‌سازی این ورزشگاه پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: با افزایش سرعت اجرای طرح‌های بهسازی ورزشگاه و تزریق خوب منابع مالی، امیدواریم تا زمان تعیین شده و قبل از شروع لیگ برتر بتوان نسبت به رفع بخشی عمده‌ای از این ایرادات اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403052113836
  • خبرنگار : 50463