فرماندار ابهر:

جنایات رژیم صهیونیستی هیچ توجیهی در دایره وجودی بشریت ندارد

فرماندار ابهر با اشاره به بمباران مدرسه‌ای در غزه و با بیان اینکه رژیم کودک‌کش و جنایت‌کار صهیونیستی عمدا اماکن پرتردد و پرجمعیت را برای بمباران انتخاب می‌کند، ادامه داد: این قبیل جنایات فجیع هیچ توجیهی در دایره وجودی بشریت ندارد.

احمد ذوالقدر امروز (یک‌شنبه ۲۱ مرداد ماه) در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، عنوان کرد: در تازه‌ترین جنایت، این رژیم منحوس اقدام به بمباران یک مدرسه در غزه کرده است که امیدوارم به زودی شاهد ریشه‌کنی و نابودی این رژیم باشیم.

وی با بیان اینکه رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی عمدا اماکن پرتردد و پرجمعیت را برای بمباران انتخاب می‌کند، ادامه داد: این قبیل جنایات فجیع هیچ توجیهی در دایره وجودی بشریت ندارد.

ذوالقدر با بیان اینکه خبرنگاران شهرستان ابهر خبرنگاری ساعی و پرتلاش هستند که  بدون چشمداشت کار می‌کنند و در جشنواره‌های مختلف نیز خوش درخشیده‌اند، اضافه کرد: پویایی خبر در ابهر مایه مباهات و افتخار است.

فرماندار ابهر با اشاره به تشکیل کابینه توسط دولت، ادامه داد: طبق تصمیمات و سیاست‌هایی که وجود دارد در استان‌ها نیز دولت به صورت منظم مسئولان را برای خدمت به مردم انتخاب می‌کند و افتخار ما نوکری مردم است.

وی با توضیح اینکه زحمات مختلفی در شهرستان در حوزه‌ها و زمینه‌های مختلف کشیده است، متذکر شد: یکی از اقدامات در حوزه صنعت است که سهم ابهر از صنعت استان از ۴۱.۵ درصد به ۴۴.۵ درصد رسیده است، همچنین استخر هیدج که یک پروژه ناقص بود در هفته دولت در کنار سایر طرح‌های صنعتی  افتتاح می‌شود.

فرماندار ابهر با یادآوری اینکه در بحث آب شرب روستاها نیز کارهای خوبی انجام شده است، یادآور شد: برای حل این مشکل اقدامات فراوانی صورت گرفت حتی با انجام هماهنگی‌ها لازم جابه‌جایی اعتبارات انجام شد تا مشکلات آب شرب روستاها حل شود.

وی با توضیح اینکه پیگیر حل مشکلات خبرنگاران در حوزه آگهی‌ها هستیم، توضیح داد: این پیگیری‌ها تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت و ما در هر حال حامی خبرنگاران هستیم.

فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه تا لحظه آخر خدمت در خدمت مردم ابهر هستیم و از هیچ تلاشی برای حل مشکلات آنان دریع نخواهیم کرد، افزود: نوکری مردم در نظام اسلامی باعث افتخار مسئولان است.

ذوالقدر با توضیح اینکه در انعکاس اخبار باید خیر مردم و کسب رضایت پرودگار مورد توجه قرار گیرد، عنوان کرد: این امر سبب می‌شود در کارها درست تصمیم بگیریم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر در مراسم با بیان اینکه این شهرستان خبرنگاران پویا فعالی دارد که در حوزه‌های مختلف خوش درخشیده‌اند، اظهار کرد: علی‌رغم این موضوع خبرنگارانی که عضو سامانه جامع رسانه‌ها باشند کم هستند.

ایرج داودبیگی با اشاره به اینکه از تمام خبرنگاران شهرستان درخواست داریم حتما عضو این رسانه باشند، تصریح کرد: یکی از مشکلات خبرنگاران بیمه است که عضویت در این سامانه می‌تواند این مشکل را تا حد زیادی حل کند.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاری یکی از مشاعل سخت و پراسترس است، اضافه کرد: روز خبرنگار در واقع تقدیر از زحمات کسانی است که با سختی به نگاشتن دردهای جامعه می‌پردازند تا رشد و توسعه جامعه را ثمر بخشند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر با پرداختن به این مطلب که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بر روی همه فعالان رسانه، هنرمندان و نویسندگان باز است، خاطرنشان کرد: قطعا در سال‌های پیش‌رو فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور چشمگیر افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، در پایان این جلسه که با حاشیه‌هایی نیز همراه بود خبرنگاران به بیان نقطه‌نظرات خود پرداخته و خواستار حل برخی از مشکلات موجود در حوزه خبر شهرستان شدند.  

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403052113795
  • خبرنگار : 50163