کشف ۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.

سردار جلیل موقوفه ئی شامگاه گذشته ۲۰ مرداد با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در راستای برخورد با سوداگران مرگ قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته طی ۳ عملیات موفق پلیسی به توفیقات خوبی دست پیدا کردند.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و تمرکز پلیس بر روی باندهای قاچاق سازمان یافته افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در این راستا با شناسایی ۲ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در حوالی مرکز سمنان اقدام به تعقیب و مراقبت آنان کردند.

سردار موقوفه ئی با بیان اینکه رانندگان وسایل نقلیه به دستور پلیس توجهی نکردند و متواری شدند تصریح کرد: ماموران در ادامه با شلیک گلوله موفق به توقف خودروها و دستگیری ۳ نفر شدند که در بازرسی یکی از وسایل نقلیه ۴۵ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد. 
این مقام ارشد انتظامی استان از انجام عملیات دیگر در شهر سمنان خبر داد و اظهار کرد: از اعضای ۳ نفره این باند خرده فروش مواد مخدر انواع مواد در بسته های کوچک و آماده توزیع به همراه ۲ دستگاه خودرو کشف شد.

وی به اجرای سومین عملیات موفق و دستگیری دو نفر از فروشندگان مواد مخدر اشاره و افزود: ۳۳ کیلوگرم مواد مخدر از خودروی اعضای این باند کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با بیان اینکه در این عملیات ها ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف ۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۸ نفر به همراه توقیف ۵ دستگاه خودروی سواری شدند تاکید کرد: پلیس با هدف برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان و سوداگران مرگ تمام سعی و تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا گزندی به کانون گرم خانواده ها وارد نشود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403052113741
  • خبرنگار :