امام جمعه یزد تاکید کرد

لزوم آگاهی جوانان از فداکاری‌های شهدا

امام جمعه یزد گفت: نسل جوان و نسل های آینده باید از فداکاری ها و شجاعت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس و اسارت اطلاع داشته باشند.

آیت الله «محمدرضا ناصری» در دیدار با  امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده فرمانده کل ارتش و مسئولین برگزاری اجلاسیه استانی کنگره ملی شهدای غریب اسارت، ضمن آرزوی توفیق برای همه افرادی که برای شهدا به ویژه شهدایی که در غربت و در اسارت جان دادند، گفت: ان شاء الله توفیق باشد که این حرکتی که شروع کردید و حرکت خوبی نیز هست ادامه داشته باشد و مردم بیشتر با این شهدای غریب و مظلوم آشنا شوند.

وی ادامه داد: نسل جوان و نسل های آینده باید از فداکاری ها و شجاعت های رزمندگان دوران دفاع مقدس و اسارت اطلاع داشته باشند و بصیرت پیدا کرده و بدانند که باید در این مسیر قدم بردارند.

آیت  الله ناصری با اشاره به خاطره‌ای از رشادت های شهید اندرزگو افزود: شهدایی مثل شهید اندرزگو رشادت های بسیاری انجام دادند که لازم است این رشادت ها بازگو شود تا همگان در جریان آن وقایع قرار بگیرند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امثال این شهید بزرگوار زیاد داریم که در اسارت و زندان های رژیم شاهنشاهی و رژیم بعثی به سر می بردند و مقاومت های فراوانی داشتند، باید این فداکاری ها به مردم و نسل جوان بازگو شود تا آیندگان به این عزیزان افتخار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: همیشه توصیه من به بنیاد شهید این هست که نسبت به بازماندگان و فرزندان شهدا و ایثارگران غفلت نداشته باشند و باید به فرزندان شهدا رسیدگی شود تا آنها نیز با افتخار راه پدران خود را ادامه بدهند.

وی تاکید کرد: این را نسبت به فرزندان نیروهای مسلح نیز نباید فراموش کنیم چه آنهایی که در حین خدمت هستند چه آنهایی که شهید شدند دقت کافی داشته باشیم و نگذاریم فرزندان این عزیزان از مسیر پدرانشان منحرف بشوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دفتر امام جمعه یزد، آیت الله ناصری در پایان ضمن تشکر از حضور امیر دریادار سیاری، افزود: از همه عزیزانی که دست اندرکار کنگره ملی شهدا غریب اسارت هستند، تقدیر و تشکر می کنم  و آرزوی توفیق برایشان دارم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403052113660
  • خبرنگار : 50214