پاکسازی نقاط آلوده در گرمسار

فرمانده انتظامی گرمسار از اجرای طرح آرامش با محوریت پاکسازی نقاط آلوده از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود آقا زاده شامگاه ۱۹ مرداد با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سراسری آرامش در شهر پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان این طرح را به مدت ۷۲ ساعت در سطح شهر به مرحله اجرا گذاشتند.

وی با اشاره به جمع آوری ۱۶ نفر معتاد و تحویل آنها به کمپ ترک اعتیاد افزود: در اجرای این طرح ۸ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و مقادیر از انواع مواد مخدر صنعتی از جمله هروئین و شیشه کشف و دستگیرشدگان به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی گرمسار با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: در کنار این گونه تلاش های پلیس، مقابله اثر بخش با معضل خانمان سوز مواد مخدر نیازمند عزم همگانی همه مردم و دستگاههای مسئول است تا زمینه های اعتیاد در جامعه کاهش یابد انتظار می رود تا مردم عزیز در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک ‌و فعالیت مجرمانه مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۴۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403052012812
  • خبرنگار :