مدیرکل ارشاد فارس:

مشکلات خبرنگاران فارس با ایجاد تشکل منسجم و واحد حل می‌شود

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان فارس، گفت: مهم‌ترین ابزاری که مشکلات خبرنگاران استان فارس را حل می‌کند، ایجاد یک تشکل منسجم و واحد است.

حمید رضا قانعی امشب، ۱۷ مردادماه در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در سالن همایش‌های اتاق اصناف فارس در شیراز برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه صفر و تبریک به مناسبت روز خبرنگار گفت: مهم‌ترین مشکل خبرنگاران استان فارس، نبود یک تشکل صنفی واحد است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰، ۵ تشکل به عنوان نماینده رسانه در استان فارس اعلام حضور کردند اما آرام آرام هر کدام از این تشکل‌ها کنار کشیدند و در واقع انسجام لازم را نداشتند. بنابراین مهم‌ترین ابزاری که مشکلات خبرنگاران استان را حل می‌کند، ایجاد یک تشکل منسجم و واحد است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تصریح کرد: اصحاب رسانه در همه ایام سال فعالیت خود را تعطیل نمی‌کنند، جامعه رسانه‌ای فارس به رغم مطالبه‌گری و پیگیر بودن در مواقع ضرورت نجابت خود را حفظ می‌کنند.

حجت جوانمردی، رئیس اتاق اصناف استان فارس نیز گفت: رسانه پل ارتباطی مردم و مسئولان است، زمانی که رسانه موضوعی را نقد می‌کند، پیشرفت کارها بهتر صورت خواهد گرفت. ضمن اینکه با ورود رسانه به بخش‌های مختلف ادارات از فساد جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۰۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403051711874
  • خبرنگار : 50976