فرماندار:

حدود ۵۰ درصد اعتبارات سال گذشته کلات محقق شده است

فرماندار کلات از محقق شدن حدود ۵۰ درصد اعتبارات سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

علی صلاحی در حاشیه جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کلات در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سال گذشته در حوزه تملک دارائی‌ها، نفت و گاز، متوازن یک و دو، ارزش افزوده، محرومیت‌زدایی، ماده ۱۷ بحران و سایر منابع در مجموع ۱۱۴ میلیارد و ۳۳۱ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی و مصوب گردید که در مجموع نزدیک به ۵۰ درصد اعتبارات محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده در سال ۱۴۰۳ اعتبارات در حوزه تملک دارایی‌ها و نفت و متوازن مبلغ ۱۱۳ میلیارد و ۱۶۴ میلیون تومان مصوب شده که در اعتبارات مذکور غیر از ردیف‌های متوازن دو، محرومیت‌زدایی و بحران است.

فرماندار کلات افزود: غیر از اعتبارات تملک دارایی استان، پیگیری‌ها و اقدامات مناسبی توسط نمایندگان مجلس شورای در حوزه‌های راه‌های روستایی، زیرساخت‌های گردشگری، آب شرب، آبخیزداری و آبخوان‌داری، توسعه معابر شهری و روستایی، توسعه زیرساخت‌های کشاورزی و کنترل سیلاب‌ها و دیوار ساحلی صورت پذیرفته که متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید برای تحقق تخصیص‌ها که اعتبارات آن مصوب شده از طریق ادارات کل استان پیگیری مستمر و جدی را داشته باشند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403051711712
  • خبرنگار : 30147