اختصاص ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای مصوبات جهاد دانشگاهی سمنان

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان از اختصاص ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای مصوبات جهاد دانشگاهی استان سمنان در دور دوم سفر هیئت دولت سیزدهم به این استان خبر داد.

علی منصفی‌راد امروز (۱۷ مرداد ماه) اظهار کرد: با پیگیری‌های استاندار، مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی و هیئت دولت سیزدهم به استان سمنان ابلاغ شد و مبلغ ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌ها و پروژه‌های علمی، پژوهشی جهاد دانشگاهی استان سمنان اختصاص یافت.

وی گفت: یکی از طرح‌های شاخص و ملی جهاد دانشگاهی استان سمنان که در تفاهم‌نامه همکاری با پروفسور سیفعلیان، دانشمند ایرانی و هم‌استانی مقیم کشور انگلستان در حال پیگیری است، با عنوان روش نوین ترمیم تاندون بر پایه نانوکامپوزیت که در دهه فجر سال گذشته ماده اولیه آن با حضور معاون اجرایی دولت سیزدهم رونمایی شد، برای تکمیل و توسعه این طرح مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال  توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اختصاص پیدا کرده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان ادامه داد: برای تکمیل و تجهیز طرح‌های به نژادی دام سبک و مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان سمنان از دیگر طرح‌های علمی، پژوهشی جهاد دانشگاهی استان سمنان، ۱۵۰ میلیارد ریال مصوب شده است که توسط سازمان برنامه و بودجه کشور اختصاص پیدا کرد.

او اضافه کرد: در جریان سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، طرحی مبنی بر توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای توسط جهاد دانشگاهی استان سمنان ارائه شد، که با نگاه ارزشمند دولت و پیگیری استاندار اختصاص مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز خبرگزاری دانشجویان ایران در استان سمنان توسط سازمان برنامه و بودجه کشور مصوب و ابلاغ شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403051711548
  • خبرنگار :