امام جمعه تویسرکان:

خبرنگاران نقاب از چهره خونخوار رژیم صهیونیستی بردارند

امام جمعه تویسرکان گفت: خبرنگاران آزاداندیش در هر نقطه از جهان و به ویژه در ایران اسلامی باید با تقابل با جنگ روانی دشمن، نقاب از چهره خونخوار رژیم صهیونیستی بردارند.

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: گرچه امروزه کشتار بی گناهان و جنایت‌های خبیثانه رژیم صیهونیستی در سراسر جهان عیان و آشکار است، اما خبرنگاران باید به‌صورت تخصصی و حرفه‌ای به ابعاد این جنایت‌های بزرگ بپردازند.

وی بیان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی و حامی شیطانی آن یعنی آمریکا علاوه بر هزینه‌های میلیارد دلاری در بخش تامین جنگ‌افزارها، هزینه‌های گزافی در زمینه تبلیغات و نبرد رسانه‌ای می‌کنند که باید خنثی شوند.

او با اشاره به اینکه این از طنزهای تلخ عصر حاضر است که کودک‌کشانی که ده‌ها هزار زن و کودک را به خاک و خون کشیده‌اند در رسانه‌های خود دم از دفاع از خود می‌زنند، گفت: اگر در نبرد رسانه‌ها و جنگ نرم کوتاهی کنیم، دروغ‌های بزرگ و شرم‌آور جایگزین حقیقت‌های غیرقابل انکار می‌شوند.

وی ادامه داد: سران رژیم صهیونیستی به خوبی می‌دانند که اکنون موجودیت جعلی آنها به چالشی بزرگ کشیده شده و شمارش معکوس برای محو این رژیم شیطانی از صفحه روزگار مدت‌هاست آغاز شده است.

امام جمعه تویسرکان نقش‌آفرینی خبرنگاران در جهت‌دهی صحیح و شناساندن جنایتکاران و خادمان در جوامع بشری را بسیار حساس و ارزشمند توصیف کرد و گفت: در جنگ روایت‌ها، خبرنگارانی که راوی حق و حقیقت هستند،  در راه خدا جهاد می‌کنند.

وی اضافه کرد: جبهه مقاومت همچنان که در حوزه تجهیزات نظامی و دفاعی بسیار مقتدر و توانمند شده است، باید به پرورش نیروهای اثرگذار و حرفه‌ای در بخش رسانه ادامه دهد تا جای جلاد و شهید در تاریخ عوض نشود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403051711461
  • خبرنگار :