زهره غفوری امروز در گفتوگو با خبرنگاران، به نحوه پاسخگویی و پیگیری درخواستهای مردمی و اجرایی شدن اقداماتی از قبیل نصب بارکد نظرسنجی، میز خدمت الکترونیک و حضوری و غیره اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف اصلی هر سازمان، تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب است و این مساله در تمامی معاونتهای اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران و ادارات تابعه مورد نظارت دقیق قرار می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: بعد از برپایی میزخدمت همزمان با آخرین سفر استانی رئیس جمهور شهید به استان مازندران در محل حسینه عاشقان شهرستان ساری، به تعداد ۱۲۱۲ درخواست مردمی از طریق سامانه سامد پیگیری، ارجاع و پاسخ داده شد که شهروندان میتوانند پاسخ درخواست خود را با ورود به پرتال سامانه ۱۱۱ مشاهده کنند.
غفوری در ادامه یادآور شد: روند پاسخگویی حضوری نیز با برگزاری میز خدمت و ملاقات عمومی در روزهای سه شنبه با حضور مدیر کل و معاونین و روسای این اداره کل در محل سالن جلسات با برنامه ریزی قبلی و اطلاع رسانی به شهروندان همچنان ادامه دارد.
وی گفت: رضایت مردم از خدمات دستگاههای دولتی یکی از شاخصهای اصلی سنجش کار آمدی و رشد و توسعه میباشد و اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی باید بر این روند حساسیت ویژه داشته باشد و همچنین برخورد متعارف، توام با احترام و یکسان، پاسخ سریع و مناسب به درخواستهای منطقی و مطالبات قانونی شهروندان بی شک یکی از مصادیق تحقق حقوق شهروندی است و خود این امر نیز اجر اخروی دارد.
وی بیان کرد: پاسخ به موقع به مکاتبات اداری مبتنی بر شفافیت مستند و مستدل، پاسخگویی تلفنی و اطلاع رسانی به موقع به شهروندان با تکمیل فرمهای نظر سنجی توسط ارباب رجوع و ارزشیابی مدیران از مواردی است که به صورت مستمر، بررسی شده و در اولویت کاری قرار گرفته است.
انتهای پیام