فرماندار تیران و کرون:

فعالیت غیرمجاز اتباع افغانستانی در تیران قابل اغماض نیست

فرماندار تیران و کرون گفت:  فعالیت غیرمجاز اتباع افغانستانی در این شهرستان به بهانه کمبود نیروی انسانی قابل اغماض نیست.

علی محمدی کیا، در نشست صمیمانه با خبرنگاران تیران و کرون، اظهارکرد: ظرفیت و پتانسیل فعال در حوزه اقتصادی و تولیدی این شهرستان باعث شده که کمبود نیروی انسانی احساس شود و بخشی از نیروی کار از دیگر مناطق به تیران و کرون سفر می‌کنند.

وی افزود: این رونق اقتصادی در بخش کشاورزی، صنایع و گردشگری موجب مهاجرت معکوس به سمت مناطق روستایی این شهرستان شده و بر اشتغال زایی و کاهش بیکاری تاثیر گذاشته است.

به گزارش ایسنا، فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه جذب نیرو اهمیت دارد، تصریح کرد: فعالیت غیرمجاز اتباع افغانستانی در این شهرستان به بهانه کمبود نیروی انسانی قابل اغماض نیست و با متخلفان مطابق با قانون برخورد خواهد شد.

محمدی کیا اضافه کرد: هیچ واحد تولیدی اجازه به کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز را نداشت و با افراد متخلف برخورد شده و نیروی غیرمجاز نیز جمع آوری و به مناطق خود بازگردانده می‌شوند.

وی نقش رسانه‌ها را در اطلاع‌رسانی، پیگیری مطالبات و تقویت ارتباط بین مردم و مسئولان را مهم خواند و یادآورشد: سیاست پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها باید ویژگی فردی و مسئولیتی مدیران باشد تا اینگوه روند پیشرفت کار تسهیل شود.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: اطلاع‌رسانی به موقع از اقدامات صورت گرفته امیدواری را در بین مردم توسعه بخشیده و منجر به رضایتمندی می‌شود و همچنین سیاه نمایی‌ها را از بین می برد.

به گفته محمدی کیا، خبرنگاران دغدغه‌ها و نیازهای جامعه را به مدیران منتقل می‌کنند که در شهرستان نیز چنین وضعیتی وجود دارد و ارتباط بین مدیریت ارشد تیران و کرون و خبرنگاران در یک فضای راحت انجام می‌گیرد.

وی به موضوع دغدغه‌های خبرنگاران نیز اشاره کرد و گفت: استقلال مالی و توجه به معیشت این قشر مانع از وابستگی شده و آنان در انجام ماموریت خود به خوبی کارها را دنبال و پیگیری می‌کنند.

فرماندار تیران و کرون هم توانی بین خبرنگاران را مهم خواند و یادآورشد: این اقدام موجب تمرکز همه رسانه‌ها بر یک موضوع و پیگیری جدی آن شده و از طرفی برای معرفی ظرفیت‌های هر منطقه جریان سازی می‌شود.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403051711323
  • خبرنگار : 50605