تجلیل از صنعتگران و معدنکاران برتر استان سمنان

استاندار سمنان: تولیدکنندگان در حل مسائل استان نقش جدی دارند

استاندار سمنان گفت: تولیدکنندگان و معدنکاران برتر استان با اقدامات مطلوب خود در حوزه ایجاد فرصت های شغلی ویژه جوانان، آرامش و نشاط را به جامعه و خانواده هدیه داده و در سایر مسائل نیز نقش موثری داشتند.

سیدمحمد رضا هاشمی، استاندار سمنان ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ در مراسم تجلیل از تولیدکنندگان و معدنکاران برتر استان در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گفت: اقدامات صورت گرفته در حوزه صنعت و تولید در سطح استان را به عنوان وظیفه خود همچنان پیگیری کرده و ادامه خواهیم داد.

وی افزود: ما امروز در بحث پیشبرد اهداف و برنامه های مختلف در سطح استان و برنامه های دولت، نیاز به همراهی و همکاری واحد های تولیدی و صنفی داریم.

هاشمی خاطرنشان کرد: همانگونه که تا کنون بر این باور بوده و اقدام کردیم، زین پس نیز گره گشایی از مشکلات و موانع و مباحث مرتبط با تولید و صنعت در استان را دنبال کرده و مدیران دستگاه های اجرایی نیز باید در این مسیر گام بردارند.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان استان در حوزه هایی همچون امنیت، ایجاد اشتغال، بهبود و مدیریت آسیب های اجتماعی و سایر حوزه ها، نقش تاثیرگذاری دارند.

استاندار سمنان گفت: امید می رود تا در راستای افزایش منابع مالی بانکهای عامل استان در راستای ارائه خدمات تسهیلاتی بانکی و همچنین ارتقاء جایگاه اقتصادی استان، تولیدکنندگان و واحد های صنعتی فعال مراودات بانکی خود را به استان منتقل کنند.

همچنین سهل آبادی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در این آیین گفت: مباحث و مسائل و موارد صنعتگران و معدنکاران استان را می توان بررسی، پیگیری و رسیدگی کرد.

وی افزود: تمام صنعتگران استان که ما با آنها دیدار داشتیم، ابراز و اقرار داشتند که استاندار سمنان در پیشرفت اهداف صنعت و تولید و گره گشایی از مشکلات بسیار همراه بوده که امری ارزشمند و امروز نیز شاهد این مهم بودیم.

 وی تصریح کرد: در بحث مدیریت مصرف انرژی در حوزه گاز و برق نیز می توان از راهکار های مناسب جهت بهبود وضعیت موجود در حوزه صنعت استان بهره گیری کرد.

سهل آبادی افزود: همه با هم باید به دولت جدید کمک کنیم و انشالله رئیس جمهور نیز در انتخاب مدیران و بخصوص استانداران نیز افراد متخصص و کاربلد را به کار گیرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۱:۳۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403051711178
  • خبرنگار :