افتتاح مرکز مبادله کتاب کتابخانه‌های عمومی لرستان

سرپرست اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: مرکز مبادله کتاب کتابخانه‌های عمومی لرستان به‌عنوان یک قرارگاه فرهنگی افتتاح می‌شود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان امروز (۱۶ مرداد ماه) در مراسم افتتاح مرکز مبادله کتاب کتابخانه‌های عمومی لرستان، اظهار کرد: مرکز مبادله کتاب امروز به‌عنوان یک مرکز پشتیبانی و آماد و یک قرارگاه فرهنگی و پدافند غیرعامل افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در استان‌های برخوردار و مهم کشور این اتفاق افتاده است، گفت: این مرکز در استان لرستان با تلاش شبانه‌روزی دو ماهه انجام شد و امروز شاهد افتتاح این مرکز هستیم.

سرپرست اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی لرستان با اشاره به اینکه این مرکز هم دریافت منابع دارد و هم کتاب در اختیار فضای کتابخانه‌های عمومی استان قرار می‌دهد، بیان کرد: از همه مردم دعوت می‌شود به‌عنوان یک صدقه جاریه کتاب‌های خوانده‌شده خود را در اختیار کتابخانه حضرت مهدی (عج) به‌عنوان مرکز مبادله کتاب کتابخانه‌های عمومی لرستان قرار دهند.

سبزیان گفت: در قالب یک پویش، کتاب‌های بدون استفاده در اتاق مدیران در اختیار مرکز مبادله قرار می‌گیرد. امیدواریم این اقدام توسط دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

وی ادامه داد: مرکز مبادله کتاب استان در کتابخانه حضرت مهدی (عج) در منطقه گلدشت شرقی خرم‌آباد به نام شهید رستمی‌مقدم، اولین شهید مدافع حرم در شهرستان مزین شده است و امیدواریم مایه خیر و برکت باشد.

اهدای کارت عضویت افتخاری به خانواده شهید، خاطره‌گویی راضیه مرادی، کتابدار کتابخانه حضرت مهدی (عج) از شهید رضا رستمی‌مقدم و رونمایی از پوستر مرکز مبادله از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و در پایان به‌مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار از اصحاب رسانه استان و همچنین از متصدیان راه‌اندازی مرکز مبادله استان با اهدای لوح سپاسی تجلیل شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403051610841
  • خبرنگار : 50175