استاندار کردستان:

جهاد دانشگاهی در بحث تولید علم بە یک نشان معتبر در کشور تبدیل شدە است

استاندار کردستان گفت: جهاددانشگاهی با روحیه جهادی و بهره‌گیری از استعدادهای جوان در بدنه علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، در بحث تولید علم در کشور به یک نشان معتبر تبدیل شده است.

اسماعیل زارعی کوشا در گفت‌وگو با ایسنا بە مناسبت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: تأسیس جهاددانشگاهی در ۱۶ مرداد ۱۳۵۹ حرکتی مناسب در آغاز انقلاب اسلامی بود  و این ظرفیت اکنون به عنوان یک سرمایه ملی توانسته است به خوبی در خدمت تولید علم قرار گیرد.

وی عنوان کرد: با حمایت‌های مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و تلاش دولتمردان و همه محققان و پژوهشگران، جهاد دانشگاهی با فرهنگ جهادی در تولید دانش بنیان بر اساس توان ملی و آموزش های تخصصی برای توسعه اشتغال جوانان نقش مثبت و ارزنده‌ای داشته است.

زارعی کوشا بیان کرد: خوشبختانه این نهاد انقلابی با روحیه جهادی و بهره‌گیری از استعدادهای جوان در بدنه علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، در بحث تولید علم در کشور به یک نشان معتبر تبدیل شده است.

وی ادامە داد: نگرش «خودکفایی و بهره‌مندی از دانش داخلی» می‌تواند منشأ رشد و توسعه همه‌جانبه باشد و با عینیت بخشیدن به توانمندی‌های ملی، کشور ایران را در مسیر پیشرفت قرار دهد.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: انجام تحقیقات کاربردی متناسب با نیاز جامعه و تبدیل علم به ثروت بر اساس مزیت های منطقه‌ای از انتظارات بەحق مردم و دلسوزان از جهاد دانشگاهی است.

وی خاطرنشان کرد: اینجانب چهل و چهارمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی را به دانشجویان، اساتید و کارکنان این نهاد انقلابی تبریک عرض نموده و امیدوارم مانند گذشته همچنان در راستای ارزش‌های انقلاب و خودکفایی دانش داخلی، گام‌های موثری بردارند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403051610780
  • خبرنگار : 50294