برپایی ۸ موکب دانشگاهیان کرمانشاه در مسیر تردد زوار اربعین

رئیس قرارگاه شهید علم الهدی در استان کرمانشاه از برپایی هشت موکب توسط دانشگاهیان استان در مسیر تردد زوار اربعین حسینی در استان، از شهر کنگاور تا مرز خسروی خبر داد.

دکتر محمد نبی احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به آمادگی دانشگاهیان استان برای میزبانی از زوار اربعین حسینی، اظهار کرد: در این راستا از مدتی پیش برنامه ریزی‌هایی در ستاد اربعین دانشگاهیان استان با محوریت دانشگاه رازی صورت گرفت تا با خدمات رسانی مطلوب، میزبانان شایسته‌ای برای زوار اربعین حسینی باشیم.

وی با بیان اینکه همه دانشگاه‌های استان برای میزبانی از زوار اربعین حسینی اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: خدماتی که دانشگاه‌های استان به زوار اربعین حسینی ارائه خواهند داد، در زمینه‌های اسکان، پذیرایی، خدمات بهداشتی، فعالیت‌های فرهنگی و... خواهد بود.

رئیس قرارگاه علم الهدی تصریح کرد: در ایام اربعین، جمعا هشت موکب از سوی دانشگاهیان استان، شامل بسیج دانشجویی، دانشگاه رازی، فرهنگیان، صنعتی، پیام نور، آزاد اسلامی و علمی کاربردی در نقاط مختلف استان برپا خواهد شد.

وی افزود: در موکب دانشگاه رازی خوابگاه‌های کوثر، شهید اشرفی اصفهانی، شهید بهشتی، مسجد امام خمینی(ره) و دانشکده فنی و مهندسی اسلام آبادغرب با امکانات خواب، حمام، سرویس بهداشتی، پذیرایی، خشکشویی، پارکینگ و اورژانس آماده پذیرش زوار هستند.

احمدی تاکید کرد: موکب بسیج دانشجویی استان هم در محل مرز خسروی، جنب هتل امام رضا(ع) دایر خواهد بود و در حوزه‌های پذیرایی، خدمات بهداشتی و فعالیت‌های فرهنگی به زوار ارائه خدمت می‌کند.

رئیس دانشگاه رازی ادامه داد: موکب دانشگاه فرهنگیان نیز در ورودی شهر ماهیدشت با خدمات پذیرایی و فعالیت‌های فرهنگی، موکب دانشگاه صنعتی در محل بزرگراه امام خمینی(ره) با خدمات اسکان، پذیرایی و بهداشتی، موکب دانشگاه پیام نور در محل بزرگراه امام خمینی(ره) روبروی ده پهن با خدمات پذیرایی، اسکان، بهداشتی و فعالیت‌های فرهنگی و موکب دانشگاه علمی کاربردی با همکاری دانشگاه پیام نور واقع در میدان آزادگان با خدمات پذیرایی مستقر خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این ایام دو موکب برپا خواهد کرد، گفت: یکی از این موکب‌ها در ورودی شهر کنگاور با ارائه خدمات پذیرایی و دیگری در مرز خسروی با ارائه خدمات فرهنگی فعال خواهند بود.

احمدی گفت: مجموعه قرارگاه علم الهدی ویژه دانشگاهیان استان با تمام ظرفیت‌ها پای کار پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی خواهند بود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403051610730
  • خبرنگار : 50184