راه اندازی سامانه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اتوبوسرانی تهران

شرکت واحداتوبوسرانی شهر تهران اقدام به راه‌اندازی سامانه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اتوبوسرانی تهران کرد.

به گزارش ایسنا،‌ روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: در راستای هوشمندسازی خدمات ناوگان اتوبوسرانی و به منظور بهبود کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان گرامی، شرکت واحد با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نسبت به راه اندازی مرکز تماس و پاسخگویی پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اقدام کرده است.

بر این اساس شهروندان می‌توانند برای طرح پیشنهادات و شکایات خود در حوزه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک با شماره ۱۸۰۰ داخلی ۵ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403051610708
  • خبرنگار :