رییس سازمان بسیج رسانه استان با حضور در ایسنا:

بسیج رسانه خوزستان آماده تعامل با جهاد دانشگاهی است/ مدیران ظرفیت رسانه را بشناسند

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: در بسیج رسانه استان خوزستان در حوزه تعاملات و تفاهمات می‌توانیم از مرکز ناباروری، موسسات، کارگاه‌ها و مجموعه جهاد دانشگاهی با حضور تیم رسانه‌ای بازدید کنیم و بررسی و جریان‌سازی مثبتی انجام دهیم و خدمات و کمک های سازمان جهاد دانشگاهی به مردم را به تصویر بکشیم.

سجاد بهمئی در دیدار از ایسنای خوزستان به مناسبت سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار، اظهارکرد: می‌توان از ظرفیت جهاد دانشگاهی خوزستان برای برگزاری دوره آموزشی عکاسی و خبرنگاری استفاده کرد. همچنین می‌توانیم از زیرساخت مجازی و آنلاین جهاد دانشگاهی در حوزه تعاملات استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه بسیج رسانه در خصوص ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و خدماتی که جهاد دانشگاهی خوزستان به مردم ارائه می‌دهد اطلاعاتی دارد، گفت: باز هم نیاز است در حوزه تعاملات و تفاهمات با این سازمان در بحث کارآمدسازی و در بحث پیش برندگی که در بسیج رسانه وجود دارد، تفاهم‌نامه قوی ببندیم.

بهمئی خاطرنشان کرد: رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان با اشاره به اینکه بسیج رسانه در حوزه کارآمدسازی در حوزه ارتباطات و تعاملات برنامه‌هایی دارد و تفاهماتی بین بسیج رسانه با سایر نهادها و سازمان‌ها بسته می‌شود، افزود: ظرفیت بسیج رسانه در حوزه کمک به سازمان‌ها و نهادها در به تصویر کشیدن دستاوردها و اقدامات و برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی است.

وی همچنین در ادامه با اشاره به جهاد تبیین، گفت: جهاد تبیین از تاکیدات رهبر انقلاب است و در این راستا به دنبال این هستیم که با آموزش، هدایت و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای مسئله جهاد تبیین را در حوزه افکار عمومی به نمایش بگذاریم.

بهمئی با اشاره به این‌که هم‌اکنون در یک جنگ ترکیبی و در یک جنگ رسانه‌ای قرار داریم، عنوان کرد: مهم‌ترین سلاح برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن که بر علیه نظام و افکار عمومی است مسئله جهاد تبیین است.

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان بیان کرد: مهم‌ترین مولفه در جهاد تبیین بحث امیدآفرینی است که از برنامه‌های اصلی بسیج رسانه است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی که سرگذشت و تاریخچه تعیین روز خبرنگار که شهادت خبرنگار محمد صارمی است را در تقویم بررسی می‌کنیم شهامت و شجاعت را می‌توانیم به وضوح ببینیم. بنابراین رسالت و هدف اصلی ما در بسیج رسانه ادامه راه شهدا است تا بتوانیم در بسیج رسانه با تمام ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم در راستای گفتمان‌سازی دقیق گام برداریم.

او بیان کرد: هدف بسیج رسانه به عنوان یک سازمان فرهنگی در سپاه این است که در حوزه رسانه نقش‌آفرینی کند و بتواند خدمت‌گزار خوبی در بخش رسانه برای خبرنگاران استان باشد.

بهمئی با بیان اینکه بسیج رسانه با توجه به ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد می‌تواند نقش‌آفرینی بسیار خوبی در سه محور جهاد تبیین داشته باشد اضافه کرد: هم‌اکنون حرکات و جریان‌سازی که در این حوزه وجود دارد را مدیون زحمات و تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران هستیم.

او با اشاره به برگزاری «اردوی راهیان پیشرفت» در بسیج رسانه گفت: با حضور اصحاب رسانه و اطلاع‌رسانی که از جانب رسانه مکتوب انجام شد توانستیم جریان رسانه‌ای مثبتی را در سال گذشته به نمایش بگذاریم و این امیدآفرینی را در سطح جامعه ایجاد کنیم.

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان معتقد است: باتوجه به ظرفیت‌های عظیمی که در حوزه استان خوزستان وجود دارد اگر مدیران و مسئولان به درستی حوزه رسانه را درک کنند و بشناسند نیاز به هزینه‌های جانبی دیگر نیست.

او با اشاره به تیم بسیج رسانه استان خوزستان که در جام رسانه امید رتبه اول را در بین تیم های داخلی و کشوری را کسب کرد، افزود: در بحث بسیج رسانه آنچه که باعث موفقیت آن شد این است که نگاه ما فراجناحی بود زیرا بسیج برای همه مردم است و یک نهاد مردمی به دور از جناح بازی و سیاسی بازی است.

بهمئی گفت: در تمام جریان‌سازی‌های بسیج رسانه اخبار عملکردهای سپاه و بسیج در حوزه‌های صنعتی و حوزه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی پوشش داده می‌شود.

او در پایان نیز با قدردانی از خبرگزاری ایسنا بابت همکاری با سازمان بسیج رسانه و انجام رسالت خود به خوبی، عنوان کرد: خبرگزاری ایسنا یک خبرگزاری تراز انقلاب اسلامی و پای کار در تمام حوزه‌ها است. این خبرگزاری در امر اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و بحث جهاد تبیین به خوبی مسئولیت خود را انجام داده است. ضمن این خبرگزاری ایسنا همیشه در جشنواره هایی که توسط سازمان بسیج رسانه استان خوزستان برگزار می شود، موفق و پای کار بوده است.

همچنین معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی خوزستان در این دیدار گفت: سازمان جهاد دانشگاهی استان خوزستان برای شهروندان و هم‌استانی‌ها خدمات را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ارایه می‌دهد.

احمد جادری با بیان اینکه سازمان جهاد دانشگاهی در حوزه خدمات بسیار متفاوت فعالیت می‌کند، اظهارکرد: ۲ مرکز پزشکی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان هم‌اکنون در حال فعالیت است و طبق سیاست جهاد دانشگاهی کل کشور با نازل‌ترین هزینه ممکن حتی نسبت به بخش‌های دولتی توانسته‌ایم بالاترین کیفیت خدمات و درمان را به هم‌استانی‌های خود ارایه دهیم.

او با اشاره به اینکه سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان یک‌ مرکز آموزش کوتاه‌مدت و یک موسسه آموزش عالی با ۳۰۰۰ دانشجو دارد، افزود: این مراکز نازل‌ترین شهریه‌ها را دریافت می‌کند و بهترین استادان را دارد. ضمن اینکه خدمات بسیار متفاوتی دارد و دانشجو را مهارت‌محور آموزش می‌دهد.

معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی خوزستان در ادامه با قدردانی از برنامه های سازمان بسیج رسانه، تاکید کرد که جهاد دانشگاهی خوزستان آماده تعاملات و همکاری های بیشتر با سازمان بسیج رسانه است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403051610686
  • خبرنگار : 50562