فرماندار گمیشان:

جهادتبیین «ایسنا» در انتخابات کم نظیر بود

فرماندار شهرستان گمیشان با اشاره به اقدامات شایسته خبرگزاری دانشجویان ایران در ایجاد مشارکت در انتخابات اخیر، گفت: تبیین ضرورت مشارکت حداکثری و ایجاد شور انتخاباتی همراه با بصیرت از اقدامات شاخص ایسنا بوده است.

امید سقلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نهادی خوشنام است که این موضوع به دلیل عملکرد مثبت و مطلوب تیم مدیریتی و هوشمندی آنها در برقراری ارتباط و حل مشکلات کشور و استان بوده است.

وی بیان کرد: همواره جهاد دانشگاهی در راستای رفع مشکلات و مسائل جامعه قدم برداشته که نشان‌دهنده عِرق ملی و وظیفه‌شناسیِ این نهاد است و این مسئله برای جهاد دانشگاهی افتخار و سرمایۀ اجتماعی بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

فرماندار گمیشان تاکید کرد: رسانه‌ها با انتشار اخبار دقیق و آگاهی بخشی در خصوص مسائل مهم کشور نقش مؤثری در توسعه و پیشرفت کشور و برنامه‌های راهبردی ایفا می‌کنند و از ابزارهای اصلی جهاد تبیین به شمار می‌روند. 

سقلی با بیان اینکه خبرگزاری ایسنای گلستان با تبیین اهمیت حضور حداکثری در انتخابات نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی ایفا کرد: مردم مرزنشین گُمیشان با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب با حضور پرشور در هر دو دوره انتخابات حماسه ساز شدند و بی‌تردید حضور گسترده‌ مردم پای صندوق‌های رای نتیجه عوامل متعدد بود که یکی از عوامل تاثیرگذار رسانه‌ها بودند.

وی با اشاره به اینکه خبرگزاری ایسنا به عنوان یک رسانه پویا و پیگیر، با ارتباط تنگاتنگ با مدیران دستگاه‌های اجرایی، هم در تبیین و انتشار خدمات دولت به‌ صورت‌ موردی و تخصصی و هم با ورود به مباحث انتخاباتی و تهیه گزارشات و برنامه‌های متعدد در این خصوص، خوش درخشید، متذکر شد: این خبرگزاری در انتخابات ریاست جمهوری به زیبایی ایفای نقش کرد و سهم مهمی در امیدآفرینی در میان مردم استان داشت.

این مقام مسئول گمیشان را شهرستانی محروم اما دارای ظرفیت‌های بزرگ گردشگری و اقتصادی برشمرد و افزود: گمیشان با داشتن سایت میگو، خانه‌های قدیمی، دامداری به ویژه پرورش شتر در دشت‌های وسیع و ساحل زیبای چارقلی پتانسیل بالایی برای رشد اقتصادی دارد و اصحاب رسانه با معرفی این ظرفیت‌ها می‌توانند در جذب سرمایه‌گذار و پیشرفت شهرستان نقش‌آفرین باشند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403051610603
  • خبرنگار : 50604