مشترکان برق خوش‌مصرف اهوازی معرفی شدند

در راستای تشویق مشترکان به مدیریت مصرف برق، قرعه‌کشی مرحله نخست پویش سراسری «باانرژی» برگزار شد و ۸ نفر از مشترکان خوش‌مصرف کلانشهر اهواز موفق به کسب جایزه یک میلیارد ریالی شدند.

محمد فراتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: هدف اصلی از اجرای پویش «باانرژی»، کاهش مصرف برق با حفظ سطح رفاه مشترکان است که به همین منظور جوایز ارزشمندی از جمله صدها خودرو و میلیاردها کمک‌هزینه خرید لوازم خانگی و ... برای مشترکان خوش‌مصرف در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در پویش با انرژی ۸ نفر از مشترکین تعرفه خانگی برق در کلانشهر اهواز کمک‌هزینه یک میلیارد ریالی را از آن خود کردند. محمدحسین احمدی بلوطکی، زهرا کایدی، سکینه و رقیه خرمی، مهسا شاه امیریان، مراتب صباحی مقدم، قمر سلطان اسماعیلی، عذرا موسوی مقدم و الهام نجاتی برندگان پویش با انرژی هستند که نسبت به سال گذشته مصرف برق خود را حداقل ۱۵ درصد کاهش داده‌اند و این مبلغ در کیف پول الکترونیکی آن‌ها شارژ شده است.

فراتی ادامه داد: شهروندان اهوازی می‌توانند تنها با کاهش حداقل  ۱۵ درصد مصرف و استمرار در کاهش مصرف برق، شانس برنده شدن یکی از ۳۰۰ خودروی اتومات یا میلیاردها تومان کمک هزینه خرید کالا در این پویش را داشته باشند.

وی یادآور شد: امکان مشارکت در این پویش برای همه شهروندان وجود دارد و تنها کافی است به سایت پویش «باانرژی» به آدرس اینترنتی www.ba-energy.ir مراجعه یا اپلیکیشن «باانرژی» را نصب کنند و مصرف برق خود را کاهش دهند و امتیاز خود را برای شرکت در قرعه‌کشی بالا ببرند.

فراتی گفت: در کلانشهر اهواز در مرحله اول اهدای جوایز علاوه بر این ۸ مشترک خوش مصرف برق، تعداد ۱۶۶ هزار مشترک دیگر مشمول دریافت صورتحساب یا قبض برق رایگان شده‌اند که این پویش تا پایان شهریورماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403051610583
  • خبرنگار : 50229