زمان اوج تردد زوار اربعین؛

مرز سومار جایگزین مرز خسروی برای تردد کامیون‌های تجاری می‌شود

ناظر گمرکات استان کرمانشاه از جایگزینی مرز سومار به جای مرز خسروی برای تردد کامیون‌های حامل کالاهای تجاری در زمان اوج تردد زوار اربعین خبر داد.

علی اصغر عباس زاده در این خصوص، گفت: باتوجه به اینکه پیش بینی می‌شود امسال زائران اربعین حسینی استقبال گسترده‌تری از مرز بین المللی خسروی داشته باشند و با هدف تسهیل و تسریع در تردد آنان، در ستاد اربعین استان مقرر شد مبادلات تجاری و تردد کامیون‌های حامل کالاهای تجاری از روز ۲۴ مرداد تا هفتم شهریور به جای مرز خسروی، از مرز سومار انجام شود.

عباس زاده افزود: استاندار کرمانشاه تاکید کردند در کنار ایجاد زمینه تردد آسان و ایمن زائران اربعین حسینی از استان و مرز بین المللی خسروی، لازم است اقدامات مورد نیاز برای تداوم تجارت و صادرات کالا از استان هم انجام شود و حتی در اوج تردد زائران هم شاهد تعطیلی و توقف صادارت نباشیم که در این زمینه گمرکات استان با تمام ظرفیت و با استفاده از نیروهای متخصص خود تا پایان اربعینی حسینی پای کار خواهند بود.

مدیرکل گمرک کرمانشاه همچنین با اشاره به اینکه مواکب حسینی امسال می‌توانند به طور همزمان از مرز بین المللی خسروی و مرز سومار تردد کنند، افزود: کارکنان گمرکات خسروی و سومار آماده ارائه خدمات به موکب داران و انجام تشریفات گمرکی تجهیزات و وسایل مواکب آنان هستند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403051610570
  • خبرنگار :