شهردار آران و بیدگل:

مدیران جامعه نباید از نقد منصفانه اصحاب رسانه دلخور شوند

شهردار آران و بیدگل گفت: مدیران جامعه نباید از شناسایی نقاط ضعف خود در نقد منصفانه اصحاب رسانه دلخور شوند بلکه باید فرصتی برای اصلاح، بهبود و اصلاح عملکرد خود بدانند زیرا اولین نقش اصحاب رسانه خدمت به مردم در قالب نظارت، کنترل و پایش سازمان‌ها تعریف می‌شود.

محسن صانعی، امروز(سه‌شنبه، ۱۶ مرداد) در آیین رونمایی از المان خبرنگار، اظهار کرد: نقد منصفانه، واقعیت انکارناپذیر برای مدیریت موفق است و مسئولان باید پذیرای نقد سازنده خبرنگاران و اصحاب رسانه جهت پیشبرد امور و رفع مشکلات موجود باشند.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری، برای شناسایی خدمت و اجرای درست آن در یک سیستم منسجم و منظم فعالیت می‌کنند که مؤلفه‌های سیاست‌گذاری، تصمیم‌گیری و تصمیم سازی بر عهده شورای شهر بوده و شهرداری مجری این برنامه است که به صورت مدام و مرتب باید در ارتباط با هم باشند.

به گزارش ایسنا، شهردار آران و بیدگل تأکید کرد: اطلاع‌رسانی اقدام‌های مدیران، دومین نقش اثربخش خبرنگاران در جامعه است که دستگاه‌های ما در این بخش ضعیف عمل می‌کنند، در حالی که مسئولان باید اصحاب رسانه را در کنار خود و همراه خود بدانند.

صانعی تأکید کرد: مدیران جامعه باید باور کنند که اصحاب رسانه با اطلاع رسانی و اعتمادسازی به هنگام و درست، در کنار مسئولان جامعه در  مسیر رشد و توسعه قرار دارند.

وی تصریح کرد: مجموعه اقدامات سازمان‌ها باید رصد شده و زیر نظر مردم باشد تا نقاط ضعف خود را تبدیل به نقاط قوت کنند و از تهدیدها بتوانند فرصت‌سازی کنند که جامعه خبری در نقش ناظرانی هستند که با چشم بینای خود، عملکرد ما را رصد می‌کنند و بازخورد می‌دهند.

شهردار آران و بیدگل، گفت: اطلاع‌رسانی یکی از حقوق شهروندان است که با توجه به اهمیت اطلاع‌رسانی سازمان‌ها به مردم، با مصوبه شورای شهر و با تأیید کمیته نام‌گذاری در راستای تقدیر از نقش خبرنگاران در پویایی و آگاهی جامعه، چهارراه منتهی به سایت اداری به نام چهارراه خبرنگار نام‌گذاری شده و المان خبرنگار در این محل نصب شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403051610520
  • خبرنگار : 50260