رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی دست و پا می‌زند

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی در آستانه فروپاشی تاریخی خود با کشتار انسان‌های بی‌گناه و ترورهای جنایتکارانه در حقیقت دست و پا می‌زند.

سرهنگ طیب فریادرس در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: نابودی و فروپاشی رژیم صهیونیستی یک تقدیر حتمی و قطعی است که رهبران این رژیم خون‌آشام و خبیث سعی می‌کنند آن را به تأخیر بیندازند.

وی تصریح کرد: نباید فریب قدرت نمایی‌های پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی را بخوریم زیرا جبهه مقاومت با اتکا به خداوند متعال و وعده‌های راستینش، این رژیم خونخوار را به پرتگاه سقوط کشانده است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی رژیم اشغالگر قدس در آینده‌ای نزدیک و چند سال آینده، تأکید کرد: ترور شخصیت‌ها و فرماندهان جبهه مقاومت و کشتار زنان، کودکان و بی‌گناهان این وعده حتمی خداوند را عوض نمی‌کند.

وی ادامه داد: اکنون ایران اسلامی و جبهه مقاومت با وجود تبلیغات مسموم رسانه‌های دروغ‌پرداز غربی در اوج اقتدار و به دست‌گیری ابتکار عمل در رویایی با رژیم کودک‌کش صهیونیستی قرار دارند.

فریادرس تصریح کرد: صهیونیست‌ها پاسخی سخت، پشیمان کننده و تاریخی در مقابل ترور شهید اسماعیل هنیه دریافت خواهند کرد که هیمنه پوشالی آنها را در هم خواهد شکست.

وی خاطرنشان کرد: رژیم جعلی که روزی دم از تصرف سرزمین‌های نیل تا فرات می‌زد امروز باید از هویت و موجودیت جعلی خود دفاع کند که در این کار هم موفق نخواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به اینکه هر قطره خون شهدای مقاومت هزاران هزار مبارز آماده شهادت در راه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را پرورش می‌دهد، گفت: با حذف فیزیکی بزرگان جبهه مقاومت، اندیشه الهی این جبهه نه تنها از بین نمی‌رود بلکه سبب‌ساز رویش‌های جدید و صهیون‌ستیز می‌شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403051610516
  • خبرنگار :