مدیرعامل آبفا فارس تأکید کرد:

ضرورت پیاده‌سازی راهکارهای علمی آبرسانی در فارس

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فارس بر ضرورت پیاده‌سازی راهکارهای علمی آبرسانی با توجه به اقلیم هر منطقه در استان تأکید کرد.

پنجمین جلسه کمیته تحقیقات به‌ صورت مشترک با حضور مدیران عامل، جمعی از معاونین و مدیران شرکت‌های آبفا فارس و شیراز، اعضا کمیته تحقیقات و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شیراز عضو در این کمیته امروز، ۱۵ مردادماه به میزبانی آبفا شیراز به‌صورت ویدئو کنفرانس در تالار زنده‌یاد نمازی برگزار شد.

مدیرعامل آبفا فارس در این نشست با تأکید بر تداوم همکاری مشترک در زمینه تحقیقات بیان کرد: با استفاده از پتانسیل و ظرفیت علمی و پژوهشی هر دو مجموعه می‌توان به نتایج ارزشمندی دست‌یافت.

علی شبانی با اشاره به اقلیم متفاوت و شرایط دشوار دسترسی به آب، بر پیاده‌سازی راهکارهای علمی جهت حصول به نتایج بهتر تأکید کرد.

مدیرعامل آبفا شیراز نیز در این نشست اظهار کرد: با به‌کارگیری علم، تجربه، تخصص، پژوهش و تحقیق، خدمات شرکت‌های آب و فاضلاب بهتر و مناسب‌تر ارائه می‌شود.

بهمن بهروزی بیان کرد: شرکت آبفا شیراز به‌منظور پیشبرد اهداف صنعت آب و فاضلاب در بخش تحقیقات و با هدف استفاده از ظرفیت علمی در دانشگاه‌ها، تفاهم‌نامه تحقیقاتی با دانشگاه‌ها منعقد کرده است.

علی تقی‌زاده، معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفا شیراز هم در این جلسه گزارشی از روند کلی تحقیقات، اقدامات، مشکلات پیش رو و نیازهای آینده بخش تحقیقات آبفا شیراز ارائه داد و گفت: در تلاشیم که تحقیقات سمت‌وسوی کاربردی‌تر داشته باشد و در این راستا پیشنهادها و طرح‌های تحقیقاتی را از مراکز علمی دریافت و بررسی می‌کنیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403051509988
  • خبرنگار : 50649