پیش‌بینی استقبال روزانه از ۸۰۰۰ زائر پیاده‌روی اربعین حسینی در رزن

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری رزن از پیش‌بینی استقبال روزانه از ۸۰۰۰ زائر در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در این شهر توسط ایستگاه‌های صلواتی خبر داد.

علی‌اکبر  ناظمی دوشنبه ۱۵ مردادماه در  جلسه ستاد اربعین حسینی شهرستان که به منظور برنامه‌ریزی برای استقبال از زائرین اربعین حسینی با دستور کار شناسایی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی قابل بهره‌برداری، بررسی و رفع مشکلات موکب‌ها برگزار شد، اظهار کرد: در ایام اربعین پنج موکب در شهر رزن و یک موکب مربوط به شهر رزن در شهر کربلا وظیفه خدمات‌دهی و استقبال از زائرین را بر عهده دارند.

وی افزود: ما وظیفه خود می‌دانیم خدمات شایسته‌ای را به زائران ارائه دهیم و از این رو تمام امکانات برای کمک به موکب‌ها در راستای راه‌اندازی آنها مهیاست.

ناظمی از ارائه خدمات نانوایی‌ها برای تأمین نان مورد نیاز موکب‌ها خبر داد و گفت: مشکلی در تأمین نان موکب‌ها وجود ندارد و هماهنگی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه شأن زائران در موکب‌ها باید رعایت شود ضمن اینکه رعایت اخلاق و سعه‌صدر با ارائه خدمات مطلوب به زائران باید سرلوحه خادمین موکب‌ها باشد، خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه‌های خدمات‌رسان و ستاد مرکزی اربعین استان و شهرستان مشکلی در تامین نیازهای موکب‌ها وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه ضمن طرح مسائل و اقدامات انجام گرفته برای میزبانی از زائران مراسم اربعین، مقرر شد اعضای ستاد ضمن رعایت کامل ملاحظات امنیتی، ترافیکی و بهداشتی موکب‌ها کار فرهنگی و اقامه نماز اول وقت در موکب‌های شهرستان، پذیرایی و خدمات به زائران را به بهترین شکل  ممکن انجام دهند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403051509939
  • خبرنگار : 50037