اختصاص ۸۰ میلیارد اعتبار برای طرح بهسازی روستاهای رزن

فرماندار رزن از اختصاص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح بهسازی روستاهای این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: این میزان اعتبار شامل ۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان  و ۴۰ میلیارد تومان  توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان  به منظور بهسازی و آسفالت ۳۴ روستای شهرستان پیش بینی و اختصاص داده شده‌ است.

وی افزود: روستاهای وفس، ینگیـقلعه، گونلو، امیرآباد، تکیه، یوشانلو، سیراب، لاله‌دان، خمیگان، گرمک، بادکوه، تازه‌کند، ویر، گستر، حسن‌ آباد، قوزلیجه، قرایلر، آغچه‌ خرابه بخش سردرود، مزرعه‌ دیمور، جعفرآباد، چورمق، قینرجه، منصورآباد، آرپادره، ملابداغ، قادرخلج، چالبقا، قایش، قلعه‌ زندلیج، وروزین، قره‌بلاغ، امتلر، چهاربلاغ و گل‌کبود از جمله روستاهایی است که از طریق این اعتبارات بهسازی آن انجام خواهد شد.

غفاری‌آثار با بیان اینکه با بهسازی این روستاها، طی سه سال گذشته حداقل یکبار تمامی روستاهای رزن بهسازی و آسفالت شده است، خاطرنشان کرد: در توزیع اعتبارات دو سال گذشته حدود ۳۰ درصد از اعتبارات شهرستان را در کمیته برنامه‌ریزی به‌دلیل نیازها و درخواست‌های مردم روستاها به حوزه بنیاد مسکن اختصاص داده‌ایم و سعی کردیم قسمت عمده اعتبارات در حوزه توزیع به بنیاد مسکن اختصاص داده شود.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته ۵۶ روستای شهرستان با اعتباری افزون‌بر ۱۰۹ میلیارد تومان بهسازی و آسفالت شده‌اند، گفت: در سال ۱۴۰۱ در ۳۱ روستا شامل  ۴۱ پروژه با اعتباری بیش از ۶۶ میلیارد تومان بهسازی و آسفالت  انجام گرفته است.

وی همچنین یادآور شد: در سال گذشته نیز برای ۲۵ روستا اعتباری افزون‌بر ۴۳  میلیارد تومان اختصاص داده  شد.

غفاری‌آثار با اشاره به خدمات انجام شده در سطح روستاهای شهرستان رزن در سه سال گذشته، تصریح کرد: این خدمات ارزنده انجام شده در سطح روستاهای شهرستان موجب ارتقا دو چندان رضایتمندی مردم شده و این امر موجب شد که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و نیز انتخابات ریاست جمهوری چشمگیر باشد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403051509769
  • خبرنگار : 50037