جریمه ۶۷ میلیارد ریالی قاچاقچیان پارچه در قم

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از جریمه ۶۷میلیارد و۴۲۱میلیون ریالی برای قاچاقچیان پارچه خبر داد.

تقی حسام امروز ۱۵ مردادماه در گفت وگویی خبری از جریمه قاچاقچیان پارچه خبر داد و گفت: پرونده قاچاق پارچه خارجی به ارزش ۲۴میلیارد و ۷۱۰میلیون ریال در شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: شعبه با توجه به دفاعیات متخلفان و ارائه نشدن مدارک گمرکی، اتهام حمل کالای قاچاق را محرز و علاوه بر محرومیت خروج از کشور به مدت یک سال و ضبط پارچه های کشف شده، متخلف ردیف اول را به پرداخت ۲۴میلیارد و ۷۱۰میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته حسام،شعبه برای خودروی حامل کالا، ۱۸میلیارد ریال به جریمه اضافه و متخلف ردیف اول را در مجموع به پرداخت ۴۲میلیارد و ۷۱۰میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: شعبه همچنین با توجه به استعلام از گمرک، اتهام مباشرت در قاچاق کالا را محرز و علاوه بر تعلیق گواهینامه رانندگی، محرومیت خروج از کشور به مدت یک سال و ضبط پارچه های کشف شده، متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۲۴میلیارد و ۷۱۰میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسام گفت:شعبه در مجموع متخلفان را به پرداخت۶۷میلیارد و ۴۲۱میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود:ماموران نیروی انتظامی در اجرای طرح برخورد با خودروهای حامل بار قاچاق در محور سلفچگان به ساوه این بار قاچاق را از یک دستگاه خودروی کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کردند.

انتهای پیام 

  • دوشنبه/ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403051509660
  • خبرنگار : 50455