مسئول واحد زیباسازی شهرداری محمودآباد خبر داد

اجرای ۱۷ طرح زیباسازی در محمودآباد طی سال جاری

مسئول واحد زیباسازی شهرداری محمودآباد از اجرای ۱۷ طرح زیباسازی در سطح این شهر با اعتباری بالغ بر ۱۵۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

بابک بناساز در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام اینکه خرید و نصب ۲۰۰ عدد علائم و تابلوهای ترافیکی در آهومحله، سه راه مرکز شهر، خیابان میرزاده عشقی، شرکت پوشینه، ورودی کمربندی غربی و غیره  با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال انجام شده است، گفت: رنگ آمیزی ۱۰۰۰ متر از گذرگاه های عابر پیاده و نقوش ترافیکی خیابان های سطح شهر و همچنین رنگ آمیزی سرعت‌کاه‌ های سطح شهر با هزینه ۴۵ میلیارد ریالی اجرا شد.

وی افزود : خرید کف پوش گرانولی تخم مرغی به میزان ۱۰۰۰ متر و نصب آن در پارک گلشهر و غیره با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال، اجرای دیوارنگاره سنتی دیوار ساختمان بنیاد شهید با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال و خرید ۲۵ تن رنگ جدولی و پلاستیکی و ابزار آلات رنگ آمیزی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در ۴ ماه نخست سال ۱۴۰۳ است.

بناساز با بیان اینکه ۱۲۰ عدد نیمکت و سطل زباله چدنی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی خریداری شده است، خاطرنشان کرد: خرید ۲۰۰ عدد نیمکت و سطل زباله بتنی جهت ساماندهی سواحل با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال انجام شده است.

مسئول واحد زیباسازی شهرداری محمودآباد از نصب تابلو شنا ممنوع در سواحل با هزینه ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبرداد و اظهار کرد :  برای رنگ آمیزی المان مناسبتی شامل المان محمودآباد، سفره هفت سین، عید قربان، عید غدیر، محرم، قایق و غیره ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: خرید و نصب تابلو شهداء با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال، المان نشان دریا با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، المان مرد ماهیگیر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال و رنگ آمیزی جداول بلوار و کناره پیاده رو در سه محور با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده این واحد جهت زیباسازی شهر محمودآباد بوده است.

این مسئول با عنوان اینکه خرید و نصب تابلوی ورودی شهر در بلوار روبروی شرکت پوشینه با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی انجام شده است، یادآور شد: برای تابلوی هدایت مسیر ۳ میلیارد ریال و خرید تندیس و سردیس شخصیت های برجسته شهر ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بناساز ذکر کرد: بازسازی پارک گلشهر و رنگ آمیزی پارک های طاهباز و ساحل ۱۴ با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد ریال انجام شده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403051409081
  • خبرنگار : 50617