انتشار کتاب «شناخت و مدیریت فضای مجازی در خانواده» در جهاددانشگاهی استان زنجان 

مولف کتاب «شناخت و مدیریت فضای مجازی در خانواده» گفت: کتاب شناخت و مدیریت فضای مجازی در خانواده به نکاتی در راستای مرور و آشنایی با شبکه‌های اجتماعی، تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر زندگی فردی و اجتماعی می‌پردازد.

اباذر چراغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره تالیف کتاب «شناخت و مدیریت فضای مجازی در خانواده»، اظهار کرد: هدف از تالیف این کتاب آشنایی خانواده‌های ایرانی با فضای مجازی، چالش‌ها و فرصت‌های این حوزه است.

وی افزود: مهم‌ترین هدف تالیف کتاب، بررسی آسیب‌ها و مزایای آن برای خانواده، ارائه راه حل در زمینه‌های مختلف برای خانواد و زوجین، بررسی پیامدهای مثبت و منفی شبکه‌های اجتماعی در بستر خانواده و ارائه راهکار و راهبردهای گوناگون برای مدیریت و مقابله با این موارد است.

عضو هیئت علمی گروه روان‌شناسی دانشگاه زنجان، تصریح کرد: کتاب «شناخت و مدیریت فضای مجازی در خانواده» به نکاتی در راستای مرور و آشنایی با شبکه‌های اجتماعی، تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر زندگی فردی و اجتماعی می‌پردازد و هویت وشبکه‌های اجتماعی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد. 

رئیس سازمان نظام روان‌شناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: در کتاب «شناخت و مدیریت فضای مجازی در خانواده» فرصت و کارکردهای مثبت اینترنت برای خانواده، تاثیرات شبکه‌های اجتماعی مجازی بر زندگی زناشویی بررسی می‌شود. همچنین جامعه هدف این کتاب نیز  خانواده فرزندان و زوجینی که زندگی جدید را شروع کنند، هستند.

به گزارش ایسنا، کتاب «شناخت و مدیریت فضای مجازی در خانواده» توسط مرکز انتشارات جهاددانشگاهی استان زنجان منتشر شده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403051408844
  • خبرنگار : 50295