اختصاص ۱۷۲ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به کنارک

فرماندار کنارک گفت: ۱۷۲ میلیارد تومان اعتبار برای اجرا و تکمیل طرح‌های نیمه تمام این شهرستان مصوب شده که امیدواریم با تخصیص ۱۰۰ درصدی شاهد عمران و آبادانی منطقه باشیم.

عبدالغفور حوت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این شهرستان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های مهم صیادی ، کشاورزی و علاوه بر توسعه منطقه‌ای و محلی می‌تواند در توسعه ملی نقش آفرینی کند.

وی بیان کرد: کمیته برنامه ریزی از مهمترین کمیته های تعیین کننده توسعه کنارک است و باید با برنامه ریزی دقیق در کنار تلاش جهادی مشکل اشتغال شهرستان و مناطق همجوار را برطرف کرد.

فرماندار کنارک تصریح کرد: مدیران این شهرستان مکلف هستند تمامی زیرساخت ها را برای سرمایه گذاران خصوصی آماده کنند.

وی در ادامه گفت: ساماندهی صنوف مزاحم که از دغدغه های مردم و کسبه است باعث ایجاد اشتغال و ارتقای زیباسازی و منظر شهر خواهد شد.

حوت افزود: ایجاد و تاسیس کلیه اماکن اعم از کارگاه ها، تعمیرگاه ها، دکه ها  که مخل آرامش و آسایش ساکنین باشند در شهر ممنوع است و باید توسط شهرداری ساماندهی شوند.

وی همچنین تاکید کرد: بر اساس  قانون هر گونه سد معبر در سطح شهر ممنوع است و بر همین اساس شهرداری پس از اطلاع‌رسانی و نصب بنر و تبلیغات محیطی در سطح شهر، نسبت به جمع‌آوری دستفروشان اقدام کند.

فرماندار کنارک با اشاره به اینکه پدیده سد معبر در شهر نقش بسزایی در مسائل فرهنگی و نازیبا شدن چهره شهر دارد، اضافه کرد: مسئولان مرتبط با برنامه‌ریزی دقیق و قوانین محکم باید دستفروشان و وانت بارها را به جایگاه‌های ویژه‌ آنان هدایت شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403051408773
  • خبرنگار : 50599