فرماندار شهرستان کلاله:

تولید فکر و محتوا ویژگی بارز جهاددانشگاهی است

فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به اینکه استان گلستان رنگین کمان اقوام و مهد وحدت کشور است، گفت: ایسنا توانسته با درک درست شرایط با سواد رسانه‌ای تقریب به محور توسعه و همدلی استان تبدیل شود.

 فرهاد شیبک امروز در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان گلستان و دیدار با رئیس و معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی بدون تردید مولود مبارک انقلاب اسلامی و از یادگاران کم نظیر امام راحل عظیم الشان انقلاب است، اظهار کرد: امروز همگان می دانند که جهاددانشگاهی رسالت های سنگینی را بر دوش می کشد که به فرجام رساندن آنها پیشرفت را برای کشور به ارمغان می آورد.

وی با بیان اینکه شاید تا سه یا چهار سال پیش خیلی جهاددانشگاهی در استان گلستان شناخته شده نبود، افزود: با همت جوانانی که در این نهاد مشغول به خدمت شده و بهره مندی از رسانه های معتبری همچون ایسنا امروز جهاددانشگاهی برای همه مردم و مسئولان شناخته شده است.

فرماندار شهرستان کلاله با تاکید بر اینکه تولید فکر و محتوا یکی از محورهای اصلی حرکت جهاددانشگاهی در سالهای اخیر است، خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی از ابتدای انقلاب در حوزه های مختلف فرهنگی، دفاعی، دانش بنیان، پزشکی و حتی زیرساخت های علم و فناوری یکی از ستارگان درخشان آسمان خدمت به مردم بوده است.

شیبک با مهم دانستن نقش حمایت استاندار گلستان از جهاددانشگاهی، ادامه داد: ایشان با توجه به شناخت قبلی که از مجموعه بزرگ جهاددانشگاهی داشتند از همان ابتدا به همه فرمانداران و مسئولان توصیه کردند که برای توسعه شهرستانها از ظرفیت جهاددانشگاهی بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه استان گلستان یکی از استان‌های تقریبی و مهد برادری و وحدت است، تاکید کرد: خبرگزاری دانشجویان ایران توانسته با درک دقیق این مساله و با بهره گیری از سواد تقریب و سواد رسانه به محور توسعه و همدلی استان تبدیل شود.

فرماندار شهرستان کلاله نقش ایسنا در توسعه استان و حمایت از فعالیت های علمی، دانشگاهی و دانش بنیان را بی بدیل دانست و اضافه کرد: امیدواریم این نگاه درست به رسانه به عنوان چشم بیدار جامعه از یک سو و از سویی دیگر به عنوان بازوی توسعه کشور در سپهر رسانه ای کشور تعمیم پیدا کند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403051408737
  • خبرنگار : 50477