استاندار خراسان شمالی تاکید کرد

انجام اقدام جهادی برای راه اندازی ایست بازرسی فاروج تا ۲۰ روز آینده

استاندار خراسان شمالی بر انجام اقدام جهادی برای راه اندازی ایست بازرسی فاروج تا ۲۰ روز آینده تاکید کرد.

محمدرضا حسین نژاد در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بر راه اندازی ایست بازرسی شهرستان فاروج تاکید کرد و گفت: اتمام ایست بازرسی فاروج باید با یک حرکت جهادی در بازه زمانی ۲۰ روزه انجام شود و در این راه از توان شهرداری بجنورد و شیروان و راهداری کمک گرفته شود .

وی افزود: نقشه راه قوی در اختیار تمام دستگاه‌های اجرایی برای مبارزه با مواد مخدر قرار گیرد چون خروجی اقدامات فرهنگی، پیشگیری و اطلاع رسانی‌ها برای ما حائز اهمیت است.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه طرح یاریگران زندگی در روستاها هم به جدیت پیگیری شود، افزود: اجرای قوی‌تر طرح یاریگران زندگی در روستاها نیز می‌تواند در امر پیشگیری موثر باشد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه ، مقابله را مهم ترین رکن مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: باید اقدامات جدی تری برای این حوزه اعمال شود.

وی آگاهی رسانی خانواده‌ها در حوزه پیشگیری را مورد تاکید قرار داد و اظهارکرد: حوزه فرهنگی و فضاسازی با تبلیغات ماهواره‌ها در راستای درمان هر نوع مواد مخدر در ذهن جوانان تبعات خاص خود را دارد و این موضوع را القا می‌کند که جوان در مسیر اشتباهی قرار گیرد بنابراین در این خصوص باید با آگاه سازی و فرهنگ سازی نهادینه شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403051308326
  • خبرنگار : 50046