رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گرگان:

حمایت از جهاددانشگاهی می‌تواند به توسعه و پیشرفت استان کمک کند/ ایسنا مدل جدیدی از مطالبه گری علمی ارائه کرد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان با اشاره به اینکه خبرگزاری دانشجویان ایران در استان گلستان بسترساز حمایت از مردم و دانشجویان است، گفت: ایسنا مدل جدید از مطالبه گری علمی را ارائه کرد.

حجت الاسلام امین قرایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه امروز دنیا در شرایطی به سر می برد که رسانه و ارتباطات به عنوان رکن اصلی هر گونه حرکتی برای پیشرفت و تعالی به شمار می رود، اظهار کرد: رسانه ها نیز امروز از شرایط سنتی گذشته فاصله گرفته و تلاش کرده اند به عناوین مختلف و در قالب های گوناگون بر منطق نیاز و ضرورت های عصر حاضر سوار شوند.

وی با بیان اینکه وقف به عنوان یک سنت ماندگار و فرهنگی که کمتر به آن پرداخته شده است نیازمند توجه رسانه ای بیشتر است، افزود: خبرگزاری دانشجویان ایران در دو سه سال اخیر نشان داد که به این فرهنگ غنی باور داشته و برای ترویج آن ظرفیت های خود را به میدان آورد.

جهاددانشگاهی یک تفکر مترقی است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان با تاکید بر اینکه ایسنا یکی از خبرگزاری هایی است که مطالبه گری را در دستور کار خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: این خبرگزاری در این مدت مدل جدیدی از مطالبه گری علمی را مستند به تحقیقات و پیمایش های علمی و میدانی ارائه کرد که نشان دهنده عمق نگاه مبتنی بر دانش و دانشجو محور بودن آن است.

قرایی از تجربه موفق و ارزشمند همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان با مجموعه افکارسنجی ایسپا جهاددانشگاهی، تاکید کرد: این تجربه موفق که در قالب بررسی انگاره های ذهنی مردم نسبت به آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه انجام شد خروجی های بسیار ارزشمندی را برای تصمیم گیری های مهم برای ما به ارمغان آورد.

وی بر لزوم حمایت های همه جانبه مسئولان از مجموعه جهاددانشگاهی به عنوان یک تفکر مترقی تاکید کرد و گفت: حمایت از جهاددانشگاهی می تواند به توسعه و پیشرفت استان کمک شایانی کرده و بستر را برای برون رفت استان از عقب ماندگی های اقتصادی و اجتماعی فراهم تر کند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403051307914
  • خبرنگار : 50604