امام جمعه ورامین:

نشان خواهیم داد تل‌آویو ناامن‌ترین نقطه جهان است

امام جمعه شهرستان ورامین گفت: هدف اسرائیل از ترور شهید هنیه، ایجاد نفاق در جبهه مقاومت، فرار از منجلاب و باتلاق غزه است، آنها نتوانسته‌اند حماس را شکست دهند.

حجت‌الاسلام مجتبی عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۱۲ مرداد ماه) بیان کرد: اسماعیل هنیه یک شخصیت بین‌المللی است و پاسخ دندان‌شکن ما باید طوری باشد که مجازاتی سخت و ضربه‌ای محکم به رژیم صهیونیستی بزند. در این قضیه، به غیرت و شرافت ما تجاوز شد. شهید هنیه مهمان عزیز ما بود و این، بسیار برای ما مهم است. ما ایرانی‌ها در تاریخ به مهمان‌نوازی مشهور هستیم و این اهانت به شرافت را باید پاسخی در خور بدهیم.

وی هدف رژیم صهیونیستی از این ترور را فرار از اضمحلال خود دانست و گفت: ما باید تصمیم‌های هوشمندانه‌ای بگیریم که تضمین‌کننده عزتمندی ما باشد و هماهنگی در اضلاع جبهه مقاومت طوری باشد تا دنیا بداند بازی با شرافت ما چقدر خطرناک است.

او بیان کرد: این مجازات باید طوری عمل شود که اسرائیل نتواند از باتلاق غزه فرار کند. اکنون شاهدیم سطح امنیتی در اسرائیل چقدر افزایش یافته است و از سر احساس ناامنی می‌بینیم، مهاجرت آنها به‌خاطر مسائل امنیتی و ترس از مجازات چقدر افزایش یافته است. این روزها شلوغ‌ترین نقطه اسرائیل، فرودگاه آن برای فرار است و هدف آنها برای گسترش دامنه جنگ به‌خاطر این مسائل است.

امام جمعه شهرستان ورامین داشتن‌ امنیت را حلقه گمشده رژیم صهیونیستی دانست و افزود: محاصره جبهه مقاومت علیه اسرائیل باید روز به روز بیشتر شود و پاکسازی منطقه از این غده سرطانی، هدف همه مسلمانان شود و پاسخ ما نیز باید بسیار محکم باشد.

وی ادامه داد: اگر شهادت‌ شهید سلیمانی تزلزل در راه جبهه مقاومت ایجاد کرد، شهادت اسماعیل هنیه نیز ایجاد خواهد کرد. امروز به برکت نفس قدسی مقام معظم رهبری، مرز انقلاب کیلومترها جابه‌جا شده و به نقطه اوج نزدیک شده است.

او اضافه کرد: امروز رژیم منحوس صهیونیستی در محاصره جبهه مقاومت قرار گرفته و کلید اقتدار به‌دست حزب‌الله لبنان است و اسرائیل با عجز و ناتوانی اعلام می‌کند اگر قرار است ما را بزنید، طوری انجام دهید که مشکل جدی برای ما ایجاد نشود. ما به آنها نشان خواهیم داد که ناامن‌ترین نقطه جهان تل‌آویو است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403051207726
  • خبرنگار : 71951