امام جمعه بجنورد:

شهادت شهید هنیه وحدت جبهه مقاومت را بیشتر کرد

امام جمعه بجنورد گفت: شهادت شهید هنیه، وحدت جبهه مقاومت و اراده‌ها را مصمم تر کرده و زمان نابودی رژیم جعلی اسرائیل را کوتاه تر خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه اظهار کرد: دشمن زمانیکه سردار قاسم سلیمانی را به شهادت رساند باعث شد تا خون او در رگ میلیون ها نفر به حرکت آید و همه این افراد را در جبهه مقاومت مصمم تر کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید هنیه ۴۰ سال از عمر خود را وقف مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل کرد، افزود: وی ۶۰ نفر از خانواده و بستگان درجه یک خود از دست داد اما مقاوم و صبورتر ایستادگی کرد و همیشه در میدان بود.

حجت الاسلام و المسلمین نوری با بیان اینکه شهید هنیه پناهگاه مردم غزه بود، ادامه داد: شهادت شهید هنیه برای ملت ایران بسیار سخت و سنگین است که یکی از دلایل آن این است که این شهید مهمان ما بود و ما را داغدار کرد اما اسرائیل زمینه مجازات سختی را برای خود فراهم کرده است.

وی به سالروز شهدای مدافع حرم نیز اشاره و بیان کرد: شهدای مدافع حرم از یک حقیقت مقدس دفاع کردند، خطر را از جامعه اسلامی برطرف کردند و نگذاشتند تا پای داعشی‌های تروریست به کشور ما باز شود.

امام جمعه بجنورد تاکید کرد: شهدای مدافع حرم جبهه مقاومت را گسترش دادند و فرهنگ بسیجی، ایثارگری و مقاومت را در میان ملت‌ها بردند.

وی با اشاره به روز خبرنگار نیز اظهار کرد: خبرنگار از منزلت بالایی برخوردار است چراکه امروز جمهوری اسلامی در مقابل استکبار و غول رسانه‌ای آنها قرار دارد. رسانه‌های استکباری بررسی می کنند که کدام اخبار را اعلام کنند و کدام را نکنند، اخبار جعلی می سازند، سانسور خبری دارند و  وظیفه خبرنگار در مقابل آن ها این است که اخبار درست و صحیح را در اختیار مردم قرار دهد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403051207705
  • خبرنگار : 50046