مدیرکل بیمه سلامت گلستان عنوان کرد

خدمات جهاد دانشگاهی گلستان از سلامت همگانی تا تشخیص سرطان

مدیرکل بیمه سلامت گلستان با اشاره به گام‌های موثر جهاد دانشگاهی گلستان در راستای رفع نیازهای استان گفت: جهاد دانشگاهی گلستان با استفاده از ظرفیت جوانان متعهد خدمات و تحقیقات ارزنده‌ای در راستای سلامت همگانی و به ویژه سرطان پستان داشته است.

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تبریک سالگرد جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار اظهار کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی و خبرگزاری ایسنا گلستان نهادی انقلابی است که با استفاده از ظرفیت دانشجویان نخبه و متعهد در مسیر توسعه استان گام برمی‌دارد.

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان ضمن تبریک هفته خبرنگار گفت: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) یکی از رسانه‌های قدیمی استان است که  با پوشش رویدادهای محلی و پرداختن به مسائل محیطی و مرتبط با اقشار مختلف اجتماعی در توسعه استان نقش‌آفرینی می‌کند.

سیدمحمد حسینی فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه‌های پزشکی و سلامت را نیز حائز اهمیت دانست و افزود: تحقیقات علمی این نهاد انقلابی در راستای سلامت همگانی و درمان ناباروری و سرطان با استفاده سلول‌های بنیادی در پژوهشگاه رویان سبب شده تا حوزه پزشکی و بهداشت جهاد دانشگاهی جایگاه ویژه‌ای پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به خدمات جهاد دانشگاهی در استان گلستان افزود: همان طور که می دانید امروزه ابتلا به سرطان پستان در دنیا بسیار شایع شده و متأسفانه روند ابتلا به این نوع سرطان در استان گلستان بالاتر از میانگین کشوری است در همین راستا شاهد این بودیم که جهاد دانشگاهی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی فعالیت های موثری را در زمینه آگاهی‌بخشی و غربالگری بانوان در جهت ارتقای سلامت در استان انجام داده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان در پایان ضمن تمجید از تنوع و گستردگی حوزه فعالیت جهاد دانشگاهی بیان کرد: اینکه این نهاد با استفاده از ظرفیت جوانان و دانشجویان نخبه به نقش آفرینی می پردازد از نقاط مثبت این نهاد است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403051107120
  • خبرنگار : 50604