الحاق ناوگان لجستیکی جدید به هلال‌احمر اسدآباد

رئیس جمعیت هلال‌احمر اسدآباد از الحاق ناوگان جدید به هلال‌احمر این شهرستان خبر داد.

مهدی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به ضرورت گسترش تجهیزات امدادی و خودرویی به تناسب وسعت این شهرستان و مساعدت رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران برای تجهز کردن ناوگان لجستیکی این شهرستان، محموله ناوگان لجستیکی جدید شامل دو خودروی کمک‌دار امدادی و آمبولانس به ناوگان جمعیت هلال‌احمر شهرستان اضافه شد.

وی گفت: این خودروها پس از نصب ست نجات و پلاک‌گذاری با توجه به نیازسنجی صورت گرفته، در سطح پایگاه‌ها شهرستان به‌کارگیری خواهند شد.

حیدری افزود: با توجه به سفر رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران و درخواست این شعبه برای رفع کمبودهای موجود و قول مساعدت ایشان برای رفع آن‌ها خوشبختانه با پیگیری مسئولین ارشد شهرستان و استان تمامی وعده‌های ایشان تحقق پیدا کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر شهرستان دارای ۵۵۰نفر داوطلب است، خاطرنشان کرد: برای جوانان اسدآبادی تا سن ۳۵ سال تا پایان سال سهمیه خاصی در نظر گرفته شده و باید طی مدت فوق توسط جمعیت هلال‌احمر شهرستان ۲۰۴۲ نفر از جوانان برای عضویت در هلال احمر جذب و ثبت سامانه شوند.

حیدری تعداد جوانان عضو هلال احمر را ۱۸۶۰ نفر برشمرد و بیان کرد: در ایام پیاده‌روی اربعین برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی دو پایگاه دائمی و یک تیم واکنش سریع در شهرستان اسدآباد آماده‌باش هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در شهرستان اسدآباد ۲۰ خانه هلال فعالیت دارند، تصریح کرد: یکی از سیاست‌های جمعیت هلال‌احمر کشور و یکی از اهداف هلال‌احمر شهرستان  راه‌اندازی خانه هلال در سطح تمامی روستاهای سطح شهرستان است.
انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403051006462
  • خبرنگار : 50037