پذیرش دانشجوی ‌پزشکی‌ در دانشگاه آزاد اهواز از مهرماه

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از تصویب پذیرش ۳۰ دانشجوی پزشکی عمومی برای یک دوره در این دانشگاه خبر داد.

علی افروس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تصویب وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، موفق به دریافت سهمیه رشته پزشکی عمومی شد.

وی ادامه داد: به استناد رای صادره در دویست و نود و سومین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۳، با پذیرش دانشجو در رشته دکتری پزشکی عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، با ظرفیت پذیرش ۳۰ دانشجو برای یک دوره موافقت شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان تاکید کرد: این موضوع پس از تلاش‌های بی وقفه دانشگاه آزاد اسلامی استان و همکاران ما در واحد اهواز، تیم پزشکی متشکل از ریاست دانشگاه جندی شاپور اهواز و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و نمایندگان مجلس، به نتیجه رسید.

پیش‌تر در این زمینه:

تلاش برای جذب دانشجوی پزشکی در دانشگاه آزاد اهواز از بهمن‌ماه

ایجاد رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اهواز به کجا رسید؟

پذیرش دانشجوی پزشکی دانشگاه آزاد اهواز به کجا رسید؟

«پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟

وی با اشاره به اینکه پذیرش دانشجوی پزشکی از مهرماه امسال انجام می‌شود، ادامه داد: پذیرش ۳۰ دانشجوی پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برای اولین بار از نیم سال تحصیلی اول ۱۴۰۳_۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، استان خوزستان یکی از استان‌های با ظرفیت پایین رشته‌های پزشکی نسبت به سایر استان‌ها است و این مساله باعث اعتراض دانش آموزان خوزستانی در سال‌های اخیر شده بود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403051006288
  • خبرنگار : 50300